وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » رفتار توهین‌آمیز با مسافران زن هواپیمایی قطر؛ وزارت خارجه استرالیا توضیح خواست

تاریخ انتشار : 1399/08/05 - 4:52

رفتار توهین‌آمیز با مسافران زن هواپیمایی قطر؛ وزارت خارجه استرالیا توضیح خواست

صدای استرالیا – در پی رفتار توهین‌آمیز با مسافران زن هواپیمایی قطر به مقصد سیدنی و بازرسی بدنی آنها، وزارت خارجه استرالیا از مقامات قطری در این خصوص توضیح خواست.


صدای استرالیا – در پی رفتار توهین‌آمیز با مسافران زن هواپیمایی قطر به مقصد سیدنی و بازرسی بدنی آنها، وزارت خارجه استرالیا از مقامات قطری در این خصوص توضیح خواست.

در خبری که روز گذشته شبکه هفت استرالیا آن را منتشر کرده و روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد نیز آن را تائید کرده، گفته شده است که در پی کشف یک نوزاد نارس در سرویس بهداشتی فرودگاه حمد شهر دوحه،‌ کارکنان هواپیمایی قطر مسافران زن پرواز شماره QR908 به مقصد سیدنی را مورد بازرسی بدنی قرار دادند.

این مسافران زن که در میان آنها ۱۳ شهروند استرالیایی نیز وجود داشتند بدون رضایت مورد بازرسی بدنی قرار گرفته و گفته شده است که پس از انتقال به آمبولانس از آنها خواسته شده بود تا لباس‌های زیر خود را نیز برای بازرسی اندام تناسلیشان دربیاورند.

در این گزارش تاکید شده است که نوزاد پس از پیدا شدن در سرویس بهداشتی ترمینال فرودگاه حمد دوحه زنده بوده است اما از شرایط او در حال حاضر خبری در دست نیست.

این پرواز که قرار بود ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه دوم ماه اکتبر انجام شود با چهار ساعت تاخیر مواجه شد.

یک سخنگوی پلیس ایالت نیوساوت‌ولز که مسئول عملیات هتل قرنطینه به شمار می‌رود، گفت: پلیس از موضوع آگاهی دارد و این مسافران پس از رسیدن به سیدنی و در دوران قرنطینه خدمات درمانی و روانی لازم را توسط اداره بهداشت ایالت نیو‌ساوت‌ولز دریافت کردند.

نحوه برخورد با مسافران این پرواز نگرانی مسئولان استرالیایی را در پی داشته و وزارت امور خارجه استرالیا با ابراز نگرانی جدی از این موضوع از مقامات قطری توضیح خواسته است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه