وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اخبار » خانواده ۸ نفری کوئینزلندی چادرخواب شد

تاریخ انتشار : 1401/04/04 - 6:57

خانواده ۸ نفری کوئینزلندی چادرخواب شد

صدای استرالیا– یک خانواده کوئینزلندی که صاحب‌خانه‌شان به آنها برای تخلیه خانه اجاره‌ای‌شان ۳۰ روز مهلت داده بود، در نهایت […]

خانواده 8 نفری کوئینزلندی چادرخواب شد

صدای استرالیا– یک خانواده کوئینزلندی که صاحب‌خانه‌شان به آنها برای تخلیه خانه اجاره‌ای‌شان ۳۰ روز مهلت داده بود، در نهایت جایی برای اجاره پیدا نکردند و چادرنشین شدند.

خانواده اسکات ۴۰ درخواست برای اجاره املاک مختلف ارسال کرده‌اند ولی تا کنون موفق نشده‌اند.

به این ترتیب و در حالی که فقط ۵ روز از مهلت اجاره خانه کنونی‌شان باقی مانده بود، خانواده اسکات برای اینکه ۶ فرزندشان سقفی بالای سر داشته باشند، مجبور به زندگی در چادر شده‌اند و می‌گویند که برای معجزه‌ای دعا می‌کنند.

اما زندگی در چادر برای مادر این خانواده ترسناک و نگران کننده است. چند تا از فرزندان وی، نیازهای خاص دارند؛ از جمله کوچک‌ترین فرزند خانواده که اخیرا مشخص شده که مبتلا به فلج مغزی است.

اما اسکات‌ها تنها کسانی نیستند که با مشکل در تامین سرپناه مواجهند. در این ایالت خانواده‌های متعددی با این مشکل مواجه‌اند، برخی وادار شده‌اند در ماشین بخوابند و برخی هم از هم جدا شده و در اماکن جداگانه سر می‌کنند.

دولت کوئینزلند روز دوشنبه اعلام کرد که ۱۲۰۰ دستگاه خانه اجتماعی و ارزان خواهد ساخت.

لی‌آن ایناک، وزیر مسکن این ایالت گفت که این پروژه بخشی از سرمایه‌گذاری ۲٫۹ میلیارد دلاری به منظور حمایت از پروژه‌های ساخت ۷۴۰۰ دستگاه مسکن اجتماعی و ارزان ظرف ۴ سال آینده است.

در مرحله اول پروژه خانه‌سازی دولت، ۶۰۰ مسکن اجتماعی در ۷ پروژه ساخته می‌شود. آغاز این پروژه‌ها بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ خواهد بود.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه