وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » جهش آمار ابتلا در ویکتوریا به ۱۰۸ مورد

تاریخ انتشار : 1399/04/17 - 7:49

جهش آمار ابتلا در ویکتوریا به ۱۰۸ مورد

صدای استرالیا- ويكتوريا، دومين ايالت پرجمعيت استراليا، روز شنبه چهارم جولای بزرگترين جهش ابتلا به كرونا را از اواخر ماه مارس تجربه كرده‌است.

جهش آمار ابتلا در ويكتوريا به 108 مورد

صدای استرالیا– ویکتوریا، دومین ایالت پرجمعیت استرالیا، روز شنبه چهارم جولای بزرگترین جهش ابتلا به کرونا را از اواخر ماه مارس تجربه کرده‌است. این افزایش قابل توجه مقامات را بر آن داشته تا مقررات قرنطینه خانگی را به مناطق بیشتری بسط دهند و ۹ برج مسکونی را در قرنطینه کامل نگه دارند.

روز شنبه چهارم جولای تعداد مبتلایان به کرونا در ایالت ویکتوریا به ۱۰۸ نفر رسید،‌که به نسبت آمار ۶۶ نفری روز جمعه و آمار بیش از ۷۰ نفری در چهار روز پیش از آن که مقامات را مجبور به بازگرداندن محدودیت‌های شدید رفت و آمدی در ۳۰ محله کرده بود، جهشی بزرگ به شمار می‌رود.

در همین راستا، مناطقی با کد‌های پستی ۳۰۳۱ و ۳۰۵۱ به لیستی که پیشتر توسط مقامات ویکتوریا به عنوان مناطق قرنطینه اعلام شده بود، ‌افزوده شده است. افراد ساکن در مناطق اعلام شده به چهار دلیل تامین غذا،‌رفتن به مدرسه یا محل کار و یا تحت مراقبت قرار گرفتن اجازه ترک خانه را دارند، اما ۳۰۰۰ ساکن ۹ برج مسکونی تحت هیچ شرایطی اجازه خروج از محل سکونت خود را نخواهند داشت. قرار است بیش از ۵۰۰ نفر از نیروهای پلیس بر اجرای مقررات قرنطینه در این برج‌ها نظارت داشته باشند. چهار برج مسکونی تحت قرنطینه در فلمینگتون و پنج برج در شمال ملبورن واقع شده‌اند.

جهش ابتلا در ویکتوریا در شرایطی رخ میدهد که روند شیوع در مابقی استرالیا تقریبا مهار شده است. قرار است ویکتوریا برای پنج روز آینده برای دست کم پنج روز تحت قرنطینه کامل قرار گیرد اما فرماندار دنیل اندروز احتمال می‌دهد این قرنطینه تا ۱۴ روز افزایش پیدا کند.

منبع: ای بی سی نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه