وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024
» اجتماعی » جدایی اندرو از نیکولا؛ ثروتمندترین زوج استرالیا طلاق می‌گیرند

تاریخ انتشار : 1402/04/22 - 8:16

جدایی اندرو از نیکولا؛ ثروتمندترین زوج استرالیا طلاق می‌گیرند

صدای استرالیا– اندرو و نیکولا فارست که از آنها به عنوان ثروتمندترین زوج استرالیا یاد می‌شود، جدایی خود را اعلام […]

جدایی اندرو از نیکولا؛ ثروتمندترین زوج استرالیا طلاق می‌گیرند

صدای استرالیا– اندرو و نیکولا فارست که از آنها به عنوان ثروتمندترین زوج استرالیا یاد می‌شود، جدایی خود را اعلام کردند.

فارست‌ها اعلام کردند که جدایی، تاثیری بر شرکت معدنی آنها یعنی «فورتسکیو» و سایر پروژه‌های‌شان نمی‌گذارد.

این زوج در بیانیه‌ای نوشتند: پس از ۳۱ سال زندگی مشترک، تصمیم گرفتیم که جدا از هم زندگی کنیم. دوستی و تعهد ما به خانواده‌مان قوی باقی می‌ماند.

در این بیاینه آمده است: جدایی تاثیری بر عملیات، مدیریت و مسیر فورتسکیو، «میندرو» و «تاتارانگ» نخواهد گذاشت. ما هدف مشترک خود را برای خلق و اهدای ثروت‌مان برای حل مشکلات جامعه و جهانی ادامه خواهیم داد؛ همان‌طور که ماه گذشته یک پنجم کل سهام‌مان را در فورتسکیو به بنیاد میندرو واگذار کردیم.

تایید این طلاق پس از آن صورت می‌گیرد که اندرو فارس، نیمی از مالکیت شرکت تاتارانگ را به همسرش واگذار کرد و  بخشی از سهام فورتسکیو به ارزش بیش از ۱٫۱ میلیارد دلار نیز به شرکت جدیدی به نام Coaxial Ventures منتقل شد که متعلق به نیکولا است.

اندرو فارست که با عنوان «تویگی» شناخته می‌شود، اولین شرکت معدنی خود را با نام «آناکوندا نیکل» در سال ۱۹۹۴ راه‌اندازی کرد. این شرکت اکنون «مینارا ریسورسز» نام دارد.

بر اساس آخرین لیست AFR، اندرو با حدود ۳۱٫۴۴ میلیارد دلار دارایی، دومین فرد ثروتمند استرالیا محسوب می‌شود و فقط جینا راینهارت با ثروت ۴۴٫۳۳ میلیارد دلار از او پولدارتر است.

فارست‌ پس از کسب میلیاردها دلار در بخش معدن، بنیاد بشردوستانه میندرو را در سال ۲۰۰۱ تاسیس کرد. این بنیاد در سال‌های اخیر پروژه‌های زیست محیطی را به انجام رسانده و در روزهای اولیه همه‌گیری کرونا نیز میلیون‌ها تست تشخیصی اهدا کرده بود.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه