وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اخبار » تولید اولین مدل هولدن کومودور در خارج از خاک استرالیا

تاریخ انتشار : 1396/11/24 - 3:33

تولید اولین مدل هولدن کومودور در خارج از خاک استرالیا

صدای استرالیا – شرکت خودروسازی هولدن که چندی پیش تولید خودرو در استرالیا را متوقف کرد روز گذشته از اولین خودروی هولدن کومودور خود که در خارج از خاک این کشور تولید شده است رونمایی کرد.

تولید اولین مدل هولدن کومودور در خارج از خاک استرالیا

صدای استرالیاشرکت خودروسازی هولدن که چندی پیش تولید خودرو در استرالیا را متوقف کرد روز گذشته از اولین خودروی هولدن کومودور خود که در خارج از خاک این کشور تولید شده است رونمایی کرد.

در این خودرو از جدیدترین تکنولوژی‌های روز صنعت خودروسازی استفاده شده است.

اگرچه خودرو در آلمان تولید شده است اما مسئولان هولدن می‌گویند که مشتری‌های استرالیایی احساس غریبگی نخواهند کرد و این خودرو برای خانواده‌های استرالیایی طراحی و ساخته شده است.

مسئولان هولدن می‌گویند که تکنولوژی‌های استفاده شده در این خودرو در بسیاری از مدل های تولیدی شرکت‌های دیگر نیز وجود دارد اما این تکنولوژی‌ها در هولدن کومودور با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های هولدن کومودور جدید این است که می‌توانید این خودرو را به راحتی به صورت آنلاین خریداری کنید. این اولین بار است که هولدن برای فروش محصول خود یک فروشگاه مجازی افتتاح کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این خودرو می توانید به وب سایت شرکت هولدن مراجعه کنید و یا ویدئوی زیر را تماشا کنید.

تولید اولین مدل هولدن کومودور در خارج از خاک استرالیا

تولید اولین مدل هولدن کومودور در خارج از خاک استرالیاصدای استرالیا – شرکت خودروسازی هولدن که چندی پیش تولید خودرو در استرالیا را متوقف کرد روز گذشته از اولین خودروی هولدن کومودور خود که در خارج از خاک این کشور تولید شده است، رونمایی کرد. جزئیات بیشتر را در لینک زیر مطالعه کنید:https://wp.me/p9tZLQ-3lV

Posted by ‎صدای استرالیا‎ on Monday, February 12, 2018


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه