وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » توصیه‌های اداره مالیات: معاملات رمزارزی‌تان را اظهار کنید

تاریخ انتشار : 1401/02/27 - 6:01

توصیه‌های اداره مالیات: معاملات رمزارزی‌تان را اظهار کنید

صدای استرالیا– اداره مالیات استرالیا به مالیات دهندگان هشدار داد که در تنظیم اظهارنامه‌های پایان سال مالی خود، از کسرمضاعف […]

توصیه‌های اداره مالیات: معاملات رمزارزی‌تان را اظهار کنید

صدای استرالیا– اداره مالیات استرالیا به مالیات دهندگان هشدار داد که در تنظیم اظهارنامه‌های پایان سال مالی خود، از کسرمضاعف هزینه‌های دفاتر کار خانگی و سفرها اجتناب کنند.

تیم لوه، دستیار رییس اداره مالیات گفت: برخی افراد از زمان آغاز همه‌گیری کرونا، به صورت ترکیبی از خانه و دفتر کار می‌کنند و موجب شده که یک سوم استرالیایی‌ها سال گذشته درخواست کسر هزینه‌های کار از خانه از مالیات‌شان شده‌اند.

وی افزود: این افراد اگر همچنان به کار از خانه ادامه‌ می‌دهند، بنابراین انتظار داریم که شاهد کاهش‌ هزینه‌های خودرو، البسه و سایر هزینه‌های مرتبط با کار از جمله پارک خودرو و عوارض بزرگراهی باشیم.

لوه همچنین به مالیات دهندگان توصیه کرد که سود دارایی‌های رمزارزی خود را اعلام کنند؛ زیرا اداره مالیات هم اکنون مشغول ردگیری این تراکنش‌ها از طریق فرایندهای جمع‌آوری داده است.

این اداره برآورد می‌کند که بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون استرالیایی، در تجارت ارزهای دیجیتال فعالیت داشته‌اند.

لوه گفت: رمزارزها نوع محبوبی از دارایی هستند و ما انتظار داریم در سال جاری، میزان سود و زیان‌های مرتبط با رمزارز، بیشتر در اظهارنامه‌ها گزارش شود.

وی افزود: یادتان باشد که نمی‌توانید زیان‌های حاصل از معاملات رمزارزی خود را با حقوق و دستمزد جبران کنید.

لوه با بیان اینکه همه‌گیری کرونا، وضعیت کار بسیاری افراد را تغییر داده است، تاکید کرد: اگر شرایط کاری‌تان تغییر کرده، نباید اظهارنامه‌های سال‌های گذشته را کپی و پیست کنید. اگر هزینه‌های شما مربوط به استفاده‌های شخصی و کاری است، فقط می‌توانید بازپرداخت بخش مرتبط با کار را درخواست کنید. برای مثال اگر با موبایل به پدر و مادرتان زنگ زده‌اید، نمی‌توانید ۱۰۰ درصد هزینه تلفن همراه‌تان را درخواست کنید.

 

منبع: فایننشیال ریویو


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه