وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اخبار » تغییر در دسترسی استرالیایی‌ها به محتواهای یوتیوب و گوگل‌پلی؛ سن افراد باید تایید شود

تاریخ انتشار : 1401/01/13 - 6:49

تغییر در دسترسی استرالیایی‌ها به محتواهای یوتیوب و گوگل‌پلی؛ سن افراد باید تایید شود

صدای استرالیا– گوگل از تغییرات گسترده‌ای خبر داد که بر نحوه استفاده استرالیایی‌ها از برخی محصولات این غول فناوری تاثیر […]

تغییر در دسترسی استرالیایی‌ها به محتواهای یوتیوب و گوگل‌پلی؛ سن افراد باید تایید شود

صدای استرالیا– گوگل از تغییرات گسترده‌ای خبر داد که بر نحوه استفاده استرالیایی‌ها از برخی محصولات این غول فناوری تاثیر می‌گذارد.

سامانتا یورک، مدیر ارشد روابط دولتی و سیاست عمومی گوگل در یک پست وبلاگی با عنوان «تضمین تجربیات مناسب سن» توضیح داده است که کاربران استرالیایی‌، به زودی برای دسترسی به برخی محتواها روی یوتیوب و پلی‌استور، نیازمند اسناد تایید سن خواهند بود.

این موضوع می‌تواند شامل بارگذاری مدارکی مانند گواهینامه رانندگی، پاسپورت یا کارت اعتباری در زمان دسترسی به محتواهای دارای محدودیت سنی باشد.

بر این اساس، هر شخصی که بخواهد محتواهای دارای محدودیت سنی را از یوتیوب مشاهده کند و سن‌اش تایید شده نباشد، به صفحه‌ای هدایت می‌شود که در آنجا تاییدیه سن را انجام دهد.

یورک در این پست وبلاگی نوشت: به عنوانی بخشی از این فرایند، احتمال دارد از برخی کاربران استرالیایی خواسته شود که مستندات تکمیلی را هنگام اقدام برای مشاهده محتواهای بزرگسال در یوتیوب با دانلود محتوا در گوگل‌پلی ارایه کنند.

وی افزود: اگر سیستم‌های ما قادر به تایید این نباشند که کاربر بالای ۱۸ سال سن دارد، ما از او خواهیم خواست که یک کارت شناسایی معتبر یا کارت اعتباری برای تایید سن‌اش ارایه کند.

گوگل تاکید کرده که هر مدرکی که از سوی کاربران بارگذاری شود، به طور امن ذخیره خواهد شد. این اسناد به طور عمومی منتشر نمی‌شود و پس از تکمیل فرایند تایید سن، حذف خواهند شد.

 

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه