وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » تعطیلی مسیر پیاده روی معروف بوندای به برونته در سیدنی

تاریخ انتشار : 1399/01/24 - 12:32

تعطیلی مسیر پیاده روی معروف بوندای به برونته در سیدنی

صدای استرالیا- بی توجهی مردم به هشدارهای بهداشتی و سلامتی باعث شد تا مقامات شورای شهر ویورلی اقدام به تعطیلی مسیر پیاده روی معروف ساحل بوندای به برونته بگیرند.

مسیر پیاده روی باندی به برونته

صدای استرالیا- بی توجهی مردم به هشدارهای بهداشتی و سلامتی باعث شد تا مقامات شورای شهر ویورلی اقدام به تعطیلی مسیر پیاده روی معروف ساحل بوندای به برونته بگیرند.

با وجود آنکه مقامات شورای شهر ویورلی در سیدنی از مردم خواسته بودند تا در خانه بمانند و برای انجام تمرینات ورزشی مکان دیگری را برای این امر بیابند اما تعداد زیادی از مردم مسیر پیاده‌روی بوندای به برونته را در ساحل شرقی سیدنی برای فعالیت‌های خود انتخاب می‌کردند و همین امر موجب شد تا مقامات شورای شهر ویورلی تصمیم به مسدود کردن این مسیر بگیرند.

شورای شهر ویورلی با انتشار اطلاعیه‌ای در وب سایت خود ضمن اعلام بسته شدن این مسیر عنوان کزد: بعد از ملاحظات دقیق، شامل ارزیابی خطرات و نظارت دقیق، شورا تصمیم دشورای گرفت تا مسیر ساحلی بوندای به برونته را مسدود کند. این تصمیم بعد از آن اتخاذ شد که با وجود درخواست‌های مکرر ما برای درخانه ماندن، تعداد زیادی از مردم در این مکان حاضر می‌شدند.

پائولا ماسلوس، شهردار ویورلی در این رابطه گفت: تصمیم به مسدود کردن مسیر پیاده روی ساحلی به نفع امنیت عمومی بوده است. متاسفانه بستن این مسیر پیاده روی تنها راهی بود که شورا می‌توانست از طریق آن در این رابطه مطمئن شود که دستورات بهداشت عمومی در این محل به اجرا گذاشته می‌شوند.

ماسلوس در ادامه گفت: شورا تلاش می‌کند تا نیازهای جامعه را متعادل کند اما ما نیاز داریم تا ساکنان و بازدیدکنندگان به موضوع فاصله گذاری اجتماعی در مکان‌های عمومی پایبند باشند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه