وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » تعطیلات بعدی، سفر مجازی به استرالیا

تاریخ انتشار : 1399/02/27 - 17:40

تعطیلات بعدی، سفر مجازی به استرالیا

صدای استرالیا- موسسه توریسم استرالیا با هدف حمایت از صنعت آسیب‌دیده توریسم این كشور و تشویق مردم برای برنامه‌ریزی سفرهای بعدی خود به مقصد استرالیا، توری مجازی برای سفر به این كشور را ترتیب داده‌است.

تعطیلات بعدی، سفر مجازی به استرالیا

صدای استرالیا– موسسه توریسم استرالیا با هدف حمایت از صنعت آسیب‌دیده توریسم این کشور و تشویق مردم برای برنامه‌ریزی سفرهای بعدی خود به مقصد استرالیا، توری مجازی برای سفر به این کشور را ترتیب داده‌است.

صنعت توریسم در سال ۲۰۱۹ بالغ بر ۶۰ میلیارد دلار برای اقتصاد استرالیا آورده داشته‌ است. اما پس از وقوع آتش‌سوزی ویرانگر و اجرای ممنوعیت‌های مسافرتی که استرالیا با آن مواجه شد، بخش توریسم استرالیا امروز با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند.

از این رو موسسه توریسم استرالیا کمپینی جدید به نام «زنده از استرالیا» را ایجاد کرده‌‌است تا مردم را برای برنامه‌ریزی سفرهای بعدی‌شان ترغیب کند.

کاربران این کمپین می‌توانند بیش از دو روز در این طرح به صورت مجازی به مقاصد مختلف در گوشه و کنار استرالیا سفر کنند و از حیات‌وحش گرفته تا شراب، لذت ببرند.

رویداد‌های مختلفی در این طرح به صورت زنده پخش می‌شوند، ‌از مراسم رقص و آوازخوانی کودکان به همراه گروه ویگلز گرفته تا تجربه مواجهه با کوالاها در منطقه حفاظت شده حیات‌وحش کورومبین در سواحل طلایی، فستیوال موسیقی سان‌ست در اولورو و برنامه آشپزی با سرآشپز‌های مختلف.

می‌توانید  لیستی از رویداد‌های مجازی و پخش زنده  توریسم استرالیا را روی صفحه فیس‌بوک یا کانال یوتیوب این کمپین مشاهده کنید.

صفحه فیس‌بوک: //www.facebook.com/SeeAustralia/

کانال یوتیوب: //www.youtube.com/user/australia

 

منبع: ۷news


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , دانستنی های استرالیا , فرهنگی , گردشگری
ارسال دیدگاه