وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » تراژدی در ملبورن/مرگ ۴ افسر پلیس در تصادف رانندگی

تاریخ انتشار : 1399/02/04 - 11:10

تراژدی در ملبورن/مرگ ۴ افسر پلیس در تصادف رانندگی

صدای استرالیا – در اتفاقی غم‌‌انگیز و بی سابقه چهار افسر پلیس ایالت ویکتوریا در یک حادثه رانندگی جان خود را از دست دادند.


صدای استرالیا – در اتفاقی غم‌‌انگیز و بی سابقه چهار افسر پلیس ایالت ویکتوریا در یک حادثه رانندگی جان خود را از دست دادند.

دیلی میل استرالیا در گزارشی در این خصوص نوشت که حادثه بعدازظهر روز گذشته چهارشنبه در آزادراه شرقی ملبورن که با نام ایسترن فری‌وی شناخته می‌شود رخ داده و در جریان آن یک کامیون با چها افسر پلیس برخورد کرده و آنها را می‌کشد.

به گفته پلیس ایالت ویکتوریا، دو مامور پلیس روز گذشته یک دستگاه خودروی پورشه ۹۱۱ را به دلیل سرعت بالا در حاشیه اتوبان متوقف کرده و برای توقیف خودرو درخواست نیروی بیشتر می‌کنند.

دقایقی پس از رسیدن دو مامور پلیس دیگر در محل، یک دستگاه کامیون یخچال‌دار با خودروهای متوقف شده تصادف کرده و در جریان این حادثه چهار مامور پلیس حاضر در محل جان خود را از دست می‌دهند.

در پی این حادثه راننده خودروی پورشه از محل متواری می‌شود و راننده کامیون نیز برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود.

گراهام اشتون، رئیس پلیس ایالت ویکتوریا گفت که این بیشترین میزان تلفات ماموران پلیس ایالت ویکتوریا در یک حادثه در تاریخ بوده است.

وی تصریح کرد که در جریان این حادثه یک مامور زن و سه مامور پلیس مرد از دنیا رفتند.

شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز نیز نوشت که صبح امروز پنجشنبه پلیس ایالت ویکتوریا اعلام کرد که راننده ۴۱ ساله خودروی پورشه که از محل متواری شده بود با پلیس تماس گرفته است.

بر اساس این گزارش، راننده خودروی پورشه پس از توقف توسط پلیس مورد آزمایش مواد مخدر قرار گرفته و نتیجه تست او مثبت اعلام شده بود.

پلیس گفته است که این راننده سابقه جرایم زیادی را در پرونده خود دارد.

تراژدی در ملبورن/مرگ ۴ افسر پلیس در تصادف رانندگی


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه