وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اخبار » تارگت و کی‌مارت ادغام می‌شوند

تاریخ انتشار : 1402/05/03 - 10:16

تارگت و کی‌مارت ادغام می‌شوند

صدای استرالیا– دو تا از معروف‌ترین برندهای خرده‌فروشی استرالیا با هم ادغام می‌شوند و یک غول ۱۰ میلیارد دلاری فروشگاه‌های […]

تارگت و کی‌مارت ادغام می‌شوند

صدای استرالیا– دو تا از معروف‌ترین برندهای خرده‌فروشی استرالیا با هم ادغام می‌شوند و یک غول ۱۰ میلیارد دلاری فروشگاه‌های تخفیف‌دار را شکل می‌دهند.

شرکت Wesfarmers تصمیم دارد که فروشگاه‌های «تارگت» را در «کی‌مارت» ادغام کند و امیدوار است این اقدام ضمن به اشتراک‌گذاری فناوری‌های زیرساختی دو برند، موجب بهبود فروش نیز بشود.

البته یان بیلی، مدیرعامل گرووه کی‌مارت گفته است که این ادغام تاثیری روی تجربه مشتریان نخواهد داشت.

وی این اقدام را یک سازماندهی مجدد داخلی توصیف کرده که پس از سال‌ها فعالیت و همکاری نزدیک این دو برند، صورت می‌پذیرد.

بیلی در بیانیه‌ای گفت: با توجه به اینکه مشتریان اکنون بیش از همیشه خواهان ارزش هستند، این مدل عملیاتی سطح جدیدی از مقیاس‌پذیری و بهره‌وری را برای هر دو برند ایجاد می‌کند، بنابراین ما می‌توانیم ارزش بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهیم.

وی افزود: روال کار برای شبکه‌های فروشگاهی و ۵۰ هزار عضو تیم فروشگاهی ما به روال سابق خواهد بود و ما همچنان بر ارائه بهترین محصولات با ارزش برای هزاران مشتری کی‌مارت و تارگت در استرالیا و نیوزیلند تمرکز خواهیم داشت.

بیلی همچنین در گفت‌وگویی اعلام کرده که احتمالاً تا سال آینده تعدادی از کارکنان این مجموعه تعدیل خواهند شد؛ اما در مجموع مشاغل بیشتری به وجود می‌آید.

وی تاکید کرد که این ادغام از موضع قدرت صورت گرفته است، نه ضعف.

وی همچنین با تاکید بر مزایایی که یکپارچگی در فناوری می‌تواند به همراه داشته باشد، به کاهش قیمت یک هزار محصول کی‌مارت اشاره کرد که اوایل ماه جاری اعلام شود.

بر اساس این گزارش، بیلی همچنان مسوول گروه کی‌مارت خواهد ماند و ریچارد پیرسون، مدیرعامل کنونی تارگت، به عنوان مدیر خرده فروشی، رهبری استراتژی و بخش عملیاتی واحد بهداشت Wesfarmers مشغول فعالیت خواهد شد. 

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه