وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اخبار » بروزرسانی وزارت خارجه استرالیا در خصوص سفر به ایران و هشدار در خصوص ویروس کرونا

تاریخ انتشار : 1398/12/05 - 11:06

بروزرسانی وزارت خارجه استرالیا در خصوص سفر به ایران و هشدار در خصوص ویروس کرونا

صدای استرالیا - وزارت امور خارجه استرالیا در تازه‌ترین بروزرسانی وب‌سایت خود که در روز 21 فوریه انجام شده نکاتی را در خصوص شیوع ویروس کرونا در ایران یادآور شده و از آنهایی که قصد سفر به ایران دارند خواسته تا در خصوص سفر خود تجدید نظر کنند.


صدای استرالیا – وزارت امور خارجه استرالیا در تازه‌ترین بروزرسانی وب‌سایت خود که در روز ۲۱ فوریه انجام شده نکاتی را در خصوص شیوع ویروس کرونا در ایران یادآور شده و از آنهایی که قصد سفر به ایران دارند خواسته تا در خصوص سفر خود تجدید نظر کنند.

در این بروزرسانی آمده است: اگر برخلاف توصیه ما به ایران سفر کنید، در فرودگاه‌ها برای ویروس کرونا آزمایش خواهید شد. موارد تائید شده ویروس کرونا از جمله مرگ بر اثر این ویروس در ایران گزارش شده استو مقامات ایران پروازها از و به چین را متوقف کرده‌اند. اگر نشانه‌های بیماری تنفسی دارید پیش از سفر با پزشک خود مشورت کنید. با شرکت مسافرتی در خصوص احتمال اختلالات احتمالی در سفر صحبت کنید و رسانه‌ها را برای اطلاعات جدید دنبال کنید.

وزارت خارجه استرالیا سطح هشدار در خصوص سفر به ایران را تغییری نداده و گفته: به دلیل شرایط امنیتی و خطر بالای دستگیری خارجیان از جمله استرالیایی‌ها در سفر خود به ایران تجدید نظر کنید. افراد دوتابعیتی نیز در خطر دستگیری قرار دارند.

برای دریافت آخرین اطلاعات وزارت خارجه استرالیا در خصوص سفر به ایران می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و ثبت نام کنید.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه