وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اخبار » بخشنده‌ترین شهر استرالیا معرفی شد

تاریخ انتشار : 1401/09/26 - 5:23

بخشنده‌ترین شهر استرالیا معرفی شد

صدای استرالیا - بخشنده‌ترین شهر استرالیا توسط GoFundMe معرفی شد، شهری که در آن میلیون‌ها دلار برای افراد آسیب‌دیده از سیل و هزینه‌های زندگی جمع‌آوری شده است.


صدای استرالیا – بخشنده‌ترین شهر استرالیا توسط موسسه گوفاندمی (GoFundMe) معرفی شد، شهری که در آن میلیون‌ها دلار برای افراد آسیب‌دیده از سیل و هزینه‌های زندگی جمع‌آوری شده است.

واگا واگا (Wagga Wagga) در نیو ساوت ولز به عنوان بخشنده‌ترین شهر در استرالیا شناخته شده و پس از آن مکی (Mackay) و باندابرگ (Bundaberg) در کوئینزلند قرار دارند.

براساس این رتبه‌بندی، شهرهای کوچکتر استرالیا از نظر بخشندگی عملکردی بهتر از همتایان بزرگتر خود داشتند و هیچ شهر بزرگی هم در فهرست ۱۰ شهر برتر از نظر میزان بخشندگی قرار نگرفت.

مشکلات اقتصادی و بلایای طبیعی باعث شده تا استرالیایی‌ها بیش از از گذشته به یکدیگر کمک کنند. از آنجایی که بخش‌های بسیاری از سواحل شرقی در طول ماه‌های مارس، اکتبر و نوامبر زیر آب بود، امدادرسانی به سیل‌زدگان به بخشندگی زیادی از سراسر کشور نیاز داشت. در همین راستا بیش از ۱۵ میلیون دلار از طریق بیش از ۲۵۰۰ کمپین GoFundMe برای کمک‌رسانی و بازیابی سیل‌زدگان جمع‌آوری شد.

همچنین بحران هزینه‌های زندگی که میلیون‌ها نفر در جهان با آن مواجه هستند، باعث شده که بسیاری از استرالیایی‌ها برای گذراندن زندگی خود به دریافت کمک‌های مالی آنلاین روی بیاورند. در سال گذشته جمع‌آوری کمک‌های مالی برای مواردی مانند هزینه‌های جابجایی، بحران مسکن یا بحران اجاره در GoFundMe حدود ۸۰ درصد افزایش یافت.

به گفته نیکولا بریتون مدیر GoFundMe استرالیا، جمع‌آوری کمک‌های مالی برای هزینه‌های زندگی ۶۸ درصد افزایش یافت.

بحران ملی مسکن، افزایش هزینه‌های ضروری همراه با سیل‌های مکرر باعث شده است که استرالیایی‌ها بیش از هر زمان دیگری برای پوشش هزینه‌های زندگی روزمره خود مانند مراقبت‌های پزشکی و هزینه‌های ورزش و مسابقات، نیازمند دریافت کمک باشند.

بریتون گفت: دلگرم‌کننده است که علیرغم رکود اقتصادی و احساس عمومی عصبانیت برای سال پیشرو، استرالیایی‌ها همچنان به کمک‌های خود به هموطنانشان در مواقع ضروری ادامه می‌دهند.

استرالیایی‌ها همچنین بیش از ۲.۷ میلیون دلار به اوکراینی‌هایی که در استرالیا مستقر شده‌اند، افرادی که در اروپا به دلیل بحران اوکراین آواره شده‌اند و حتی برای تامین تدارکات فوری خط مقدم در جنگ اوکراین کمک کرده‌اند.

فهرست بخشنده‌ترین شهرهای استرالیا به شرح زیرند:

– واگا واگا (NSW)
مکی (QLD)
– باندابرگ (QLD)
– هاروی بی (QLD)
– مندورا (WA)
– لانسستون (TAS)
– بانبری (WA)
– میتلند (NSW)
– بلرت (VIC)
– گاسفورد (NSW)

منبع: دیلی میلی


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه