وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » بانک ANZ می‌خواهد ۱۵ شعبه دیگر را هم تعطیل کند

تاریخ انتشار : 1400/01/31 - 7:52

بانک ANZ می‌خواهد ۱۵ شعبه دیگر را هم تعطیل کند

صدای استرالیا- بانک ANZ قصد دارد در ماه‌های آینده، 15 شعبه دیگر را در نیوساوت‌ولز، ویکتوریا و استرالیای غربی تعطیل کند که این تصمیم، هزاران مشتری را در سراسر کشور تحت تاثیر قرار خواهد داد.


صدای استرالیا- بانک ANZ قصد دارد در ماه‌های آینده، ۱۵ شعبه دیگر را در نیوساوت‌ولز، ویکتوریا و استرالیای غربی تعطیل کند که این تصمیم، هزاران مشتری را در سراسر کشور تحت تاثیر قرار خواهد داد.

جولیا انگریسانو، دبیرکل اتحادیه بخش مالی، گفت: تعطیلی این شعب که عمدتا در مناطق حومه‌ای قرار دارند، به این معنی است که مشتریان مجبورند یا بانک خود را تغییر دهند یا مسافتی طولانی را برای مراجعه به شعب حومه‌های دیگر طی کنند.

وی افزود: تعطیل کردن شعب مناطق حومه‌ای منطبق با نیازهای واقعی مشتریان بانک نیست. مشتریان می‌خواهند قادر باشند که در شعب نزدیک به محل زندگی‌شان، به طیف کاملی از خدمات مالی و بانکی دسترسی داشته‌ باشند.

به گفته انگریسانو، ۵۴ نفر از پرسنل ANZ نیز از این تصمیم آسیب خواهند دید.

شعب در شرف تعطیلی به این شرح است:

نیوساوت ولز: فورستر، کوما، اولادولا، سالاماندر بی، کازینو، کورا، کوتاموندرا، لیتون و کمپسی

ویکتوریا: باکس مارش (۱۶ سپتامبر)، لیکس انترنس

استرالیای غربی: ونگان هیلز، باسندین (۹ ژوئن)، بالدیویس (۹ ژوئن)، بورلی

بانک ANZ از ژانویه ۲۰۲۰ تا کنون، تعطیلی ۱۴۶ شعبه خود را اعلام کرده است.

کاترین بی، مدیرعامل خرده‌فروشی ANZ با اعلام اینکه هفته گذشته این موضوع به کارکنان اطلاع‌رسانی شده است، افزود: تلاش می‌کنیم که تعداد بیشتری از پرسنل را حفظ کنیم، به ویژه اینکه با وجود تقاضای بالا در سایر مناطق، بانک‌ها می‌توانند از مهارت و تجربه این کارکنان استفاده کنند.

به گفته وی، اغلب کارکنان شعب تعطیل شده، به شعب دیگر اعزام شده‌اند و برای کسانی هم که جا مانده‌اند هم دسترسی به آموزش‌های مهارتی و کمک در کاریابی فراهم شده است.

کاترین بی گفت: بانک مداوما شاهد تغییر رویکرد بوده و مشتریان برای نیازهای خود، بیشتر از گزینه‌های آنلاین و تلفنی استفاده می‌کنند.

وی افزود: سال گذشته، ۷۰ درصد از مشتریان ما، گزینه‌های بانکداری دیجیتال را ترجیح می‌دادند و از میان معدود مشتریانی که فقط دفترچه پس‌انداز داشتند نیز، تعداد زیادی برای نخستین بار به استفاده از کارت پیش‌‌پرداخت (دبیت کارت) روی آوردند.

وی گفت: در این مدت، فقط ۱۲ درصد از مشتریان ما به شعب مراجعه می‌کردند و این بدان معناست که شعب ما حدود یک تراکنش به ازای هر مشتری در هر ماه، انجام داده‌اند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه