وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اجتماعی » بازگشت گردشگران چینی به استرالیا؛ نگرانی از ناکافی بودن پروازها

تاریخ انتشار : 1402/07/04 - 2:44

بازگشت گردشگران چینی به استرالیا؛ نگرانی از ناکافی بودن پروازها

صدای استرالیا – با تصمیم جدید دولت فدرال انتظار می‌رود میزان گردشگران چینی در استرالیا تا پایان سال به سطح پیش از همه‌گیری کرونا برسد.


صدای استرالیا – با تصمیم جدید دولت فدرال انتظار می‌رود میزان گردشگران چینی در استرالیا تا پایان سال به سطح پیش از همه‌گیری کرونا برسد.

دولت آنتونی آلبانیزی روند صدور ویزا را برای مسافران گروهی چینی آغاز کرده است و این امر مانع نهایی محدودیت ورود گردشگران به استرالیا را از بین برد، این در حالی است که صنعت گردشگری استرالیا نگران است که پروازهای کافی برای پاسخگویی به تقاضا وجود نداشته باشد.

دان فارل، وزیر گردشگری استرالیا گفت که این یک محرک قوی برای صنعت گردشگری استرالیا خواهد بود و انتظار می‌رود تا پیش از کریسمس سطح ورود گردشگران چینی به روال سابق بازگردد.

وی تصریح کرد: چین برای بخش گردشگری ما بسیار مهم است.

این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که بر اساس تصمیم جدید دولت فدرال استرالیا، ازسرگیری ویزای موسوم به ADS به گردشگران چینی از برخی مناطق این کشور اجازه می‌دهد تا به صورت گروهی به استرالیا سفر کنند.

آمارهای منتشر شده نشان می‌دهند که گردشگران چینی پیش از آغاز همه‌گیری کرونا بیش از یک سوم کل ورودی‌های استرالیا در دوران تعطیلات را تشکیل می دادند و تنها در سال ۲۰۱۹ حدود ۵۸۱ میلیون دلار در استرالیا هزینه کرده بودند.

چین ممنوعیت تورهای گروهی به استرالیا را در ماه آگوست لغو کرد، اقدامی که به گفته مقامات به بهتر شدن روابط استرالیا و چین کمک کرد.

منبع: شبکه خبری ای‌بی‌سی


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه