وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اجتماعی » احتمال بازگشایی مرزهای کوئینزلند و ویکتوریا از اول دسامبر

تاریخ انتشار : 1399/08/21 - 3:34

احتمال بازگشایی مرزهای کوئینزلند و ویکتوریا از اول دسامبر

صدای استرالیا- با توجه به روند مهار ویروس کرونا در ایالت ویکتوریا این احتمال می‌رود که مرز بین این ایالت و ایالت کوئینز‌لند از اول دسامبر بازگشایی شود.


صدای استرالیابا توجه به روند مهار ویروس کرونا در ایالت ویکتوریا این احتمال می‌رود که مرز بین این ایالت و ایالت کوئینز‌لند از اول دسامبر بازگشایی شود.

بازگشایی مرزهای کوئینزلند بدان معنا است که ساکنان ایالت ویکتوریا می‌توانند قبل از کریسمس و حتی زودتر از سیدنی‌نشینان به کوئینز‌لند سفر کنند.

ویکتوریا روز سه‌شنبه برای یازدهمین روز متوالی گزارش کرد که هیچ مورد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت دیده نشده است.

مسئولان بهداشتی ایالت کوئینزلند درصورت تداوم این روند، اواخر این ماه بازگشایی مرزهای ویکتوریا و ایالت آفتاب تابان را مورد بررسی قرار خواهند داد.

معیارهای اصلی مورد توجه مقامات بهداشتی ایالت کوئینزلند تعداد موارد مرموز ابتلا به ویروس کروناست و در دو هفته منتهی به ۷ نوامبر، ویکتوریا فقط یک مورد ابتلای مرموز داشته است.

جنت یانگ، مقام ارشد بهداشت ایالت کوئینزلند ضمن هیجان‌انگیز دانستن شرایط مبلورن اظهار کرد: مطمئنم که آنها شروع به حس این موضوع کرده‌ا‌ند که شانس خوبی وجود دارد که آنها ویروس را حذف کرده باشند و این به‌راستی هیجان‌انگیز است.

وی تصریح کرد: بنابراین، امیدوارم که قادر باشیم مرزها را رو به ساکنان ملبورن باز کنیم بدون اینکه دیگر نیازی به هر شکلی از قرنطینه باشد.

این درحالی است که ساکنان کلانشهر سیدنی هنوز باید خارج از تصمیم‌گیری مقامات بهداشتی کویینزلند تا پایان این ماه باشد.

ایالت نیوساوت‌ولز هفته پیش یک مورد ابتلا را در منطقه هایلندز جنوبی گزارش داد بدون‌ آنکه منبع ابتلای آن مشخص باشد.

منبع: ۷نیوز

خبر مرتبط:

آمادگی تاسمانی برای بازگشایی مرزهایش با بسیاری از مناطق استرالیا

 


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه