وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024
» اخبار » ایکیا قیمت محصولاتش را ۹ درصد افزایش داد

تاریخ انتشار : 1400/10/12 - 5:23

ایکیا قیمت محصولاتش را ۹ درصد افزایش داد

صدای استرالیا– شرکت ایکیا اعلام کرد که در سال ۲۰۲۲ قیمت محصولات‌اش را افزایش خواهد داد. بزرگ‌ترین فروشنده مبلمان و […]

ایکیا قیمت محصولاتش را 9 درصد افزایش داد

صدای استرالیا– شرکت ایکیا اعلام کرد که در سال ۲۰۲۲ قیمت محصولات‌اش را افزایش خواهد داد.

بزرگ‌ترین فروشنده مبلمان و اثاث خانه جهان، مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر با حاشیه سود کم، با افزایش هزینه‌ها به دلیل مشکلات جهانی زنجیره تامین دست و پنجه نرم می‌کند.

ایکیا اعلام کرد که به منظور جبران، هزینه‌های سرسام‌آور حمل و نقل و مواد خام، قیمت‌ محصولات در فروشگاه‌های این شرکت در سراسر جهان، به طور متوسط ۹ درصد افزایش خواهد یافت.

ایکیا با فلسفه خاص، سرهم‌بندی محصولات توسط مشتری و فروشگاه‌هایی با حداقل نیروی انسانی، به نمادی در قیمت ارزان تبدیل شده است و به رغم رشد شدید هزینه‌ها در دوران همه‌گیری کرونا، توانسته بود قیمت‌های خود را ثابت نگه دارد. اما با رشد هزینه کالا و حمل‌ونقل این شرکت نیز اعلام کرده که دیگر قادر به ادامه این روند نیست.

تولگا اونجو، مدیر عملیات فروش در ایکیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه، برای نخستین بار از زمانی که رشد قیمت‌ها روی اقتصاد جهان اثر گذاشته، ما نیز مجبور شدیم که بخشی از این رشد هزینه‌ها را به مشتریان‌مان منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه این اقدام، توان رقابت و تاب‌آوری ایکیا را تضمین می‌کند، تاکید کرد که صرفه‌پذیری و قیمت‌های مقرون به صرفه، همواره سنگ بنای این شرکت خواهد بود.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه