وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » امیدواری به تمدید تخفیف مالیاتی ۱۰۸۰ دلاری برای افراد دارای درآمد کم و متوسط

تاریخ انتشار : 1400/11/28 - 10:35

امیدواری به تمدید تخفیف مالیاتی ۱۰۸۰ دلاری برای افراد دارای درآمد کم و متوسط

صدای استرالیا– کارشناسانی که خواستار بازبینی اساسی سیستم مالیاتی استرالیا هستند، احتمالا در زمان ارایه بودجه در ماه مارس از […]

امیدواری به تمدید تخفیف مالیاتی 1080 دلاری برای افراد دارای درآمد کم و متوسط

صدای استرالیا– کارشناسانی که خواستار بازبینی اساسی سیستم مالیاتی استرالیا هستند، احتمالا در زمان ارایه بودجه در ماه مارس از سوی جاش فرایدنبرگ، ناامید خواهند شد.

بنا به اعلام شرکت مشاوره مالیاتی BDO، بازنگری سیستم مالیاتی در اقتصاد مدرن و دیجیتالی شده ضروری است؛ اما به نظر می‌رسد که در بودجه پیش از انتخابات دولت فعلی، تغییر خاصی در این سیستم اعمال نخواهد شد.

مارک ملسورث از شرکت BDO با بیان اینکه دولت سعی خواهد کرد که پیش از انتخابات دل همه را به دست بیاورد، پیش‌بینی کرد که تخفیف مالیاتی برای افراد دارای درآمد کم و متوسط تمدید شود و همچنین تعهدی برای حفظ امتیازات مالیاتی برای کسب ‌وکارهای کوچک آسیب دیده از کرونا نیز در بودجه لحاظ خواهد شد.

تخفیف مالیاتی برای درآمدهای کم و متوسط که در آخرین بودجه دولت تا پایان ماه ژوئن تمدید شد، تا ۱۰۸۰ دلار برای این افراد تخفیف درنظر گرفته است. این تخفیف مالیاتی ۷٫۸ میلیارد دلار هزینه به بودجه دولت تحمیل کرده است.

البته جاش فرایدنبرگ، وزیر خزانه‌داری دولت فدرال ترجیح داد در این باره سکوت کند. وی روز دوشنبه گفت: ما هنوز درباره تمدید تخفیف مالیاتی درآمدهای کم و متوسط تصمیمی نگرفته‌ایم.

 

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه