وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » الدی برای پنجمین سال پیاپی بهترین سوپرمارکت استرالیا شد

تاریخ انتشار : 1401/05/12 - 7:37

الدی برای پنجمین سال پیاپی بهترین سوپرمارکت استرالیا شد

صدای استرالیا - الدی در حالی برای پایین نگه داشتن قیمت‌ها در شرایط تورم فزاینده تلاش می‌کند که به عنوان بهترین سوپرمارکت استرالیا معرفی شد.


صدای استرالیا – الدی در حالی برای پایین نگه داشتن قیمت‌ها در شرایط تورم فزاینده تلاش می‌کند که به عنوان بهترین سوپرمارکت استرالیا معرفی شد.

وبسایت کانتر بلو که در زمینه رتبه‌بندی و مقایسه فعالیت می‌کند، از بیش از ۲۵۰۰ خریدار درباره بزرگترین سوپرمارکت‌های استرالیا نظرسنجی کرد که در نتیجه الدی از نظر شاخص‌های رضایت کلی، ارزش پول، تازگی محصولات، کیفیت محصولات با برند متعلق به سوپرمارکت و معاملات و تخفیف‌های ویژه، رتبه پنج ستاره را بدست آورد.

این پنجمین سال پیاپی است که الدی در رتبه نخست این رده‌بندی قرار می‌گیرد.

همزمان با تورم جهانی، سوپرمارکت‌های بزرگ در استرالیا نیز با افزایش روزمره قیمت اقلام مواجه هستند و در عین حال رویدادهای آب و هوایی اخیر در استرالیا باعث کمبود برخی محصولات مانند کاهو شده است.

در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، قیمت مواد غذایی و نوشیدنی‌های غیرالکلی دو درصد افزایش یافت در حالی که قیمت‌ها در سال گذشته ۵٫۹ دهم درصد افزایش یافته بود.

آدریان کریستی مدیر تعامل با مشتریان الدی گفت: الدی متعهد به عرضه ارزان‌ترین محصولات در مقایسه با سایر سوپرمارکت‌های بزرگ است. ما ۱۰۰ درصد متعهدیم که قیمت‌های خود را به مقرون به‌صرفه‌ترین حالت ممکن در بازار نگه داریم. این باعث می‌شود که فاصله‌ای ۱۵ تا ۲۵ درصدی بین ما و رقبا وجود داشته باشد که برای خانواده‌ها پس‌اندازی واقعی است.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه