وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 7 May 2024
» اجتماعی » افزایش نگران کننده حمله سگ‌ها به پستچی‌ها

تاریخ انتشار : 1401/02/12 - 10:35

افزایش نگران کننده حمله سگ‌ها به پستچی‌ها

صدای استرالیا– در پی رشد موارد حمله سگ‌ها به پستچی‌ها، شرکت پست استرالیا از صاحبان سگ خواست که بیشتر مراقب […]

افزایش نگران کننده حمله سگ‌ها به پستچی‌ها

صدای استرالیا– در پی رشد موارد حمله سگ‌ها به پستچی‌ها، شرکت پست استرالیا از صاحبان سگ خواست که بیشتر مراقب سگ‌های خود باشند.

شرکت پست استرالیا ویدیویی از چنین مورد حمله سگ را منتشر کرده که نشان می‌دهد سگ‌هایی که بسته نشده‌اند، چقدر سریع می‌توانند به افراد حمله کنند.

در این ویدیو، یک سگ بزرگ دیده می‌شود که هنگام دریافت بسته پستی از سوی صاحب خانه، از در جلویی منزل به بیرون می‌دود و در عرض چند ثانیه، روی پستچی می‌پرد.

در ویدیوی دیگری، یک سگ روت‌وایلر بزرگ، از روی نرده‌های کنار صندوق پستی می‌پرد.

چندین مورد دیگر هم نشان دهنده سگ‌هایی است که به دنبال موتور پستچی‌ها می‌دوند و یکی از آنها صندلی موتور پستچی را تکه و پاره می‌کند.

بنا به اعلام شرکت پست استرالیا، به طور متوسط در هر روز ۵ پستچی مورد حمله سگ‌ها قرار می‌گیرند و در مدت گذشته از سال جاری، ۱۱۷۳ مورد از حمله سگ‌ها گزارش شده که ۴۰۰ مورد بیشتر از کل سال قبل است.

کوئینزلند، نیوساوت‌ولز و استرالیای غربی بیشترین موارد از حمله سگ‌ها را داشته‌اند.

راد بارنز، مدیرکل اجرای عملیات شبکه پستی شرکت پست استرالیا گفت: این حملات علاوه بر آسیب‌های فیزیکی، آثار بلندمدت روانی نیز به جا می‌گذارد و پستچی‌ها ممکن است دیگر در مراجعه به محل‌هایی که در آنها حمله صورت گرفته، احساس امنیت نکنند.

وی افزود: حتی اگر سگی گاز نگیرد، با دویدن به سمت پستچی یا راننده یک خودروی الکتریکی تحویل بسته، می‌تواند موجب ایجاد تصادف‌های جدی شود و خود سگ هم ممکن است آسیب ببیند. به همین دلیل جدا از مردم می‌خواهیم که دروازه‌ها را بسته نگه‌دارند، سگ‌های‌شان را ببندند و اطمینان حاصل کنند که پستچی‌ها با امنیت، بسته‌ها و نامه‌ها را تحویل بدهند.

 

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه