وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اجتماعی » افزایش قیمت دوباره سرویس پریمیوم اسپاتیفای برای کاربران استرالیایی

تاریخ انتشار : 1403/01/22 - 5:49

افزایش قیمت دوباره سرویس پریمیوم اسپاتیفای برای کاربران استرالیایی

صدای استرالیا– مشترکان سرویس پریمیوم اسپاتیفای در استرالیا، با وجود اینکه کمتر از یک سال از آخرین افزایش قیمت آن […]

افزایش قیمت دوباره سرویس پریمیوم اسپاتیفای برای کاربران استرالیایی

صدای استرالیا– مشترکان سرویس پریمیوم اسپاتیفای در استرالیا، با وجود اینکه کمتر از یک سال از آخرین افزایش قیمت آن می‌گذرد، به زودی شاهد افزایش قیمت مجدد خواهند بود.

بر اساس ایمیلی که امروز برای برخی از کاربران ارسال شده، این غول دنیای استریم موسیقی، اعلام کرده است که هزینه اشتراک پریمیوم از ماه می با افزایش یک دلاری به ۱۳٫۹۹ دلار استرالیا در ماه افزایش خواهد یافت.

در این ایمیل آمده است: از تاریخ صورتحساب شما در ماه می، قیمت اشتراک شما از ۱۲٫۹۹ دلار استرالیا در ماه به ۱۳٫۹۹ دلار استرالیا در ماه تغییر خواهد کرد.

این ایمیل می‌افزاید: ما قیمت اشتراک پریمیوم فردی را افزایش می‌دهیم تا بتوانیم همچنان بهترین تجربه را برای شما به ارمغان بیاوریم و شما همچنان از مزایایی مانند گوش دادن به موسیقی بدون آگهی و دانلود برای گوش دادن آفلاین، بهره‌مند خواهید بود.

این دومین افزایش قیمت در کمتر از یک سال برای کاربران پریمیوم اسپاتیفای استرالیا است. سپتامبر گذشته نیز اسپاتیفای افزایش قیمت از ۱۱٫۹۹ دلار استرالیا به ۱۲٫۹۹ دلار استرالیا را با هدف ادامه سرمایه گذاری و نوآوری در محصولات اعلام کرده بود.

همچنین این افزایش قیمت جدید، تنها یک هفته پس از آن صورت می‌گیرد که اسپاتیفای پرداخت حق امتیاز برای تمام آهنگ‌هایی که کمتر از ۱۰۰۰ استریم در سال داشته باشند را متوقف کرد.

اسپاتیفای اعلام کرده است که ۹۹٫۵ درصد از کل استریم‌ها مربوط به آهنگ‌هایی است که حداقل ۱۰۰۰ استریم سالانه دارند و هر یک از این آهنگ‌ها با این سیاست درآمد بیشتری کسب خواهند کرد.

با این حال، گزارش‌های دیگری ادعا می‌کنند که این اقدام منجر به حذف حق امتیاز بین ۶۰ تا ۸۶ درصد از کل آهنگ‌های موجود در این پلتفرم خواهد شد.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه