وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » کمک دولت به بازسازی خانه‌ها با هدف رونق صنعت ساخت و ساز

تاریخ انتشار : 1399/03/13 - 11:46

کمک دولت به بازسازی خانه‌ها با هدف رونق صنعت ساخت و ساز

صدای استرالیا- اسکات موریسون قرار است در این هفته چهارمین بسته محرک اقتصادی دولت برای بهبود اقتصاد کشور را معرفی کند.

اعلام ارائه چهارمین بسته محرک اقتصادی توسط موریسون

صدای استرالیااسکات موریسون این هفته چهارمین بسته محرک اقتصادی دولت برای بهبود اقتصاد کشور را معرفی می‌کند و قرار است در این طرح جزئیات اعطای وام نقدی ساخت و بازسازی خانه‌های مسکونی با هدف کمک به بهبود و رونق صنعت ساخت و ساز اعلام شود.

این بسته محرک چند میلیارد دلاری که چهارمین بسته‌ای است که تا به امروز توسط دولت ارائه شده است، قرار است از ۴۰۰ هزار کسب و کار که در آستانه از دست دادن کار خود هستند، پشتیبانی کند. انتظار می‌رود آغاز طرح جدید این هفته به صورت رسمی اعلام شود.

بخش مسکن تحت تاثیر عواقب همه‌گیری کرونا به شدت راکد شده است. با کمک این طرح، وام خانه اولی‌ها شامل حال افرادی که درحال حاضر مالک خانه هستند نیز خواهد شد.

به گفته اسکات موریسون، بخش‌های تجاری وجود دارند که مجبورند برای مدتی طولانی‌تر درد ناشی از رکود را تحمل کنند. موریسون می‌گوید شکاف‌هایی در اقتصاد استرالیا ایجاد خواهد شد و بخش ساخت و ساز یکی از شکاف‌هایی است که باید به آن رسیدگی شود.

پرداخت وام برای خانه های نوساز

هرفردی که به دنبال خرید ملکی نوساز است برای دریافت وامی ۲۰ هزار دلاری و بیشتر، واجد شرایط خواهد بود. اقدامی که می‌تواند به افزایش ساخت و ساز خانه‌های جدید منجر شود. همچنین این احتمال وجود دارد که برای افرادی که خواهان نوسازی خانه‌های خود هستند نیز وامی درنظر گرفته شود، که انتظار می‌رود شرایط دریافت این وام نقدی براساس نوع نوسازی‌ خانه درنظر گرفته شود.

دولت همچنین قصد دارد با هدف کمک به آغاز سریع ساخت و ساز متروی فرودگاه سیدنی که می‌تواند ۱۴ هزار شغل جدید ایجاد کند، ۱٫۷۵ میلیارد دلار به دولت نیوساوت‌ولز کمک هزینه پرداخت کند.

صنعت ساخت و ساز که مدتی است برای ایجاد این طرح با دولت لابی کرده است مدعی است اجرای طرح منجر به افزایش ساخت خانه‌های جدید و تزریق میلیاردها دلار به اقتصاد کشور خواهد شد و نرخ اشتغال در بخش ساخت و ساز را نیز افزایش خواهد داد.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه