وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024
» اخبار » استرالیا-نیوزیلند؛ شانس اول میزبانی جام جهانی زنان

تاریخ انتشار : 1399/03/23 - 5:48

استرالیا-نیوزیلند؛ شانس اول میزبانی جام جهانی زنان

صدای استرالیا- بر اساس گزارشها پیشنهاد میزبانی مشترک استرالیا-نیوزیلند برای جام جهانی زنان 2023 از بیشترین شانس برای انتخاب شدن به عنوان میزبان رقابتها برخوردار است.

استرالیا-نیوزیلند؛ شانس اول میزبانی جام جهانی زنان

صدای استرالیا– بر اساس گزارشها پیشنهاد میزبانی مشترک استرالیا-نیوزیلند برای جام جهانی زنان ۲۰۲۳ از بیشترین شانس برای انتخاب شدن به عنوان میزبان رقابتها برخوردار است.

 بعداز کناره‌گیری برزیل از درخواست میزبانی جام جهانی زنان ۲۰۲۳ حالا سه درخواست رسمی از طرف کلمبیا، ژاپن و درخواست مشترک استرالیا-نیوزیلند به مرحله نهایی راه پیدا کرده و منتظر تصمیم شورای فیفا هستند. رسانه‌ها ولی می‌گویند پیشنهاد مشترک استرالیا-نیوزیلند بیشترین شانس را برای برنده شدن در این رقابت دارد.

شورای فیفا قرار است روز ۲۵ ژوئن (۵ تیر) در جلسه‌ای آنلاین میزبان جام جهانی زنان ۲۰۲۳ را معرفی کند. جام جهانی‌ای که برای اولین بار با حضور ۳۲ تیم برگزار خواهد شد.

بر اساس امتیازبندی‌هایی که فیفا تا کنون درباره درخواستها انجام داده پیشنهاد مشترک استرالیا-نیوزیلند با دریافت ۴٫۱ امتیاز از ۵ امتیاز ممکن، صدرنشین است.

ژاپن با ۳٫۹ امتیاز و کلمبیا با ۲٫۸ امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

فاطما سامورا، دبیرکل فیفا در این باره گفت:” یک سال بعد از برگزاری هشتمین دوره جام جهانی زنان در فرانسه که رکوردهای زیادی را شکست، شورای فیفا به زودی درباره میزبان نهمین دوره جام جهانی زنان تصمیم‌گیری خواهد کرد. تورنمنتی که در سال ۲۰۲۳ برگزار می‌شود و ما امیدواریم از جام جهانی قبلی هم بهتر و بزرگتر باشد”.

منبع: ورزش ۳


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی
ارسال دیدگاه