وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » استرالیایی‌ها موارد مشکوک مصرف مواد مخدر غیرقانونی را گزارش کنند

تاریخ انتشار : 1402/02/02 - 6:50

استرالیایی‌ها موارد مشکوک مصرف مواد مخدر غیرقانونی را گزارش کنند

صدای استرالیا - یک سازمان پیشگیری از جرم در استرالیا مردم این کشور را تشویق کرده تا افرادی را که در حوزه مصرف غیرقانونی مواد مخدر می‌شناسند، گزارش کنند تا به کاهش خشونت‌ها و بهبود سلامتی در جامعه کمک کنند.


صدای استرالیا – یک سازمان پیشگیری از جرم در استرالیا مردم این کشور را تشویق کرده تا افرادی را که در حوزه مصرف غیرقانونی مواد مخدر می‌شناسند، گزارش کنند تا به کاهش خشونت‌ها و بهبود سلامتی در جامعه کمک کنند.

خشونت‌های مرتبط با مواد مخدر غیرقانونی از هر ۱۰ نفر در استرالیا یک نفر را تحت تاثیر قرار می‌دهد، وضعیتی که باعث شده یک سازمان پیشگیری از جرم از مردم بخواهد تا به عنوان بخشی از کمپین ملی مواد مخدر غیرقانونی، افرادی را که در این زمینه می‌شناسند گزارش دهند.

سازمان کرایم استاپرز (Crime Stoppers) از مردم استرالیا خواسته که مراقب شاخص‌های فعالیت‌های غیرقانونی مانند ثروت غیرقابل توضیح، خالکوبی‌های قابل مشاهده مرتبط با گنگ‌ها، زمان‌بندی عجیب حرکات و کمک‌های عجیب باشند.

این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارزش تجارت مواد مخدر بیش از ۱۰ میلیارد دلار در سال تخمین زده می‌شود که از سود آن اغلب برای تامین مالی سایر فعالیت‌های غیرقانونی مانند قاچاق انسان استفاده می‌شود. بسیاری از خشونت‌ها در محله‌های استرالیا می‌توانند به قاچاق مواد مخدر مرتبط باشند. با توجه به اینکه مواد مخدر به عنوان نگرانی شماره یک همه استرالیایی‌ها در حوزه جرم باقی مانده است، کرایم استاپرز کمپین جدیدی را با اولویت امنیت خانواده و جامعه راه‌اندازی کرده است.

کرایم استاپرز گفته که هدف از این ابتکار ایجاد اختلال در تجارت مواد مخدر به منظور ایمن‌تر کردن جوامع است.

پیتر پرایس مدیرعامل کرایم استاپرز نیو ساوت ولز گفت که مرکز تماس کرایم استاپرز به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از مکانی در حومه نیو ساوت ولز و نه در ایستگاه‌های پلیس محلی فعالیت می‌کند.

وی افزود: اگر به کسی مشکوک هستید یا چیزی می‌دانید، قبل از اینکه خیلی دیر شود، آن را با کرایم استاپرز در میان بگذارید. آنچه که می‌دانید مهم است نه اینکه چه کسی هستید.

شما می‌توانید با با شماره ۱۸۰۰۳۳۳۰۰۰ تماس بگیرید یا از وبسایت این سازمان بازدید کنید.

منبع: ۹news


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه