وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اخبار » از اسباب‌بازی‌های جنسی و لباس دلقک، تا سگ نگهبان؛ موارد عجیب بازپرداخت مالیاتی

تاریخ انتشار : 1400/04/19 - 7:31

از اسباب‌بازی‌های جنسی و لباس دلقک، تا سگ نگهبان؛ موارد عجیب بازپرداخت مالیاتی

صدای استرالیا- به استرالیایی‌ها توصیه شده که در هنگام تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود، درخواست بازپرداخت هزینه‌های مرتبط با همه‌گیری را فراموش نکنند.


صدای استرالیا- به استرالیایی‌ها توصیه شده که در هنگام تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود، درخواست بازپرداخت هزینه‌های مرتبط با همه‌گیری را فراموش نکنند.

علاوه بر این، مالیات دهندگان باید بدانند که می‌توانند در مورد موارد نامعمول، از جمله اسباب‌بازی‌های جنسی و سگ‌های خانگی هم در شرایط خاص درخواست بازپرداخت بکنند.

به گفته مارک چپمن، مدیر ارتباطات مالیاتی در H&R Block، موارد مرتبط با کار از خانه، جزو بیشترین موارد تخفیف‌های مالیاتی از آغاز دوره همه‌گیری هستند که نادیده گرفته می‌شوند.

علاوه بر این، افرادی که از خانه کار می‌کنند، نباید از روش اشتباهی برای تنظیم اظهارنامه استفاده کنند.

بسیاری از این افراد از روش موسوم به shortcut استفاده می‌کنند که آنها را قادر می‌سازد به ازای هر ساعت کار از خانه، درخواست ۸۰ سنت بازپرداخت مالیاتی بکنند. این روش هزینه‌هایی مانند تلفن، اینترنت و برق را نیز در برمی‌گیرد.

اما به گفته چپمن، افراد در صورت استفاده از روش نرخ ثابت (fixed-rate) می‌توانند مبلغ بیشتری را کسب بکنند. میزان بازپرداخت در این روش به ازای هر ساعت کار از خانه ۵۲ سنت است؛ ولی به مالیات دهندگان امکان می‌دهد که به طور جداگانه، بازپرداخت هزینه‌های دیگر را نیز طلب کنند.

وی گفت: روش نرخ ثابت، هزینه‌های تلفن همراه، اینترنت و استهلاک کامپیوتر را نیز دربر می‌گیرد. اما این همه هزینه‌هایی نیست که می‌توانید طلب کنید.

چپمن گفت: کارکنانی که با مشتریان در مواجهه مستقیم هستند و نمی‌توانند فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، می‌توانند مواردی مانند ماسک، مایع ضدعفونی کننده و صابون را نیز در اظهارنامه خود وارد کنند. البته این مساله سه شرط دارد: برای تهیه آنها هزینه پرداخت کرده باشید، به کارتان مرتبط باشند و بتواند آن را ثابت کنید.

وی گفت که کارگران جنسی می‌توانند بابت تهیه اسباب‌بازی‌های جنسی درخواست بازپرداخت بدهند. زیرا این وسایل مستقیما با کار آنها مرتبط است.

چپمن افزود: موردی داشته‌ایم که کسی برای لباس دلقکی نیز درخواست بازپرداخت مالیاتی کرده، زیرا یک دلقک حرفه‌ای بوده است.

همچنین اگر سگی را به منظور تامین امنیت  یا برای امور مزرعه خریداری کرده باشید، می‌توانید درخواست بازپرداخت بکنید.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه