وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اخبار » ارسال کالا به مشتریان با استفاده از پهپاد در استرالیا راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار : 1401/08/08 - 6:10

ارسال کالا به مشتریان با استفاده از پهپاد در استرالیا راه‌اندازی می‌شود

صدای استرالیا - با همکاری دو شرکت وینگ و کولز نخستین سرویس ارسال کالا به مشتریان با استفاده از پهپاد با نام "فروشگاه به درب خانه" در استرالیا راه‌اندازی می‌شود.


صدای استرالیا – با همکاری دو شرکت وینگ و سوپرمارکت کلز نخستین سرویس ارسال کالا به مشتریان با استفاده از پهپاد با نام “فروشگاه به درب خانه” در استرالیا راه‌اندازی می‌شود.

شرکت وینگ که متعلق به شرکت گوگل الفابت است، یک تاسیسات پهپاد را در سایت کلز اورمو در ایالت کوئینزلند راه‌اندازی خواهد کرد و مواد غذایی را از طریق اپلیکیشن خود و با استفاده از پهپاد به مشتریان تحویل خواهد داد.

سیمون روسی مدیرکل وینگ استرالیا گفت که این برای نخستین بار در استرالیا است که ما سرویس “فروشگاه به درب خانه” را اجرا می‌کنیم.

البته این سرویس فعلا شامل همه کالاها نمی‌شود و ۵۰۰ کالا که اغلب اقلام کوچک مانند شیر و نان می‌شوند را پوشش می‌دهد.

اجرای این سرویس فعلا به صورت آزمایشی است و به حومه‌های اطراف فروشگاه کلز محدود می‌شود، یعنی فقط ساکنان در بخش‌هایی از اورمو، اورمو هیلز و یاتالا می‌توانند به این سرویس دسترسی داشته باشند اما به گفته مدیرکل وینگ استرالیا برنامه‌هایی برای گسترش این سرویس وجود دارد.

با حضور وینگ در لوگان، ایپسویچ و گلدکوست، جنوب شرق کوئینزلند عنوان غیررسمی پایتخت پهپاد جهان را حفظ می‌کند.

روسی گفت: تحویل کالا با پهپاد دارای مزایایی مانند پایداری، راحتی و کارایی است و این روش می‌تواند از طریق کاهش ازدحام و گازهای گلخانه‌ای تاثیری واقعی بر جوامع ما داشته باشد.

تحویل کالا با پهپاد از فروشگاه کلز اورمو از طریق اپلیکیشن وینگ از ۲ نوامبر آغاز خواهد شد و تحویل از اوریون اسپرینگ‌فیلد سنترال قرار است از اوایل سال آینده آغاز شود.

منبع: سیدنی مورنینگ هرالد


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه