وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اخبار » ارتش وارد خیابان‌های سیدنی شد

تاریخ انتشار : 1400/05/11 - 5:36

ارتش وارد خیابان‌های سیدنی شد

صدای استرالیا- صدها تن از نیروهای ارتش استرالیا، از امروز در خیابان‌های سیدنی مستقر می‌شوند تا از رعایت مقررات از […]

ارتش وارد خیابان‌های سیدنی شد

صدای استرالیا- صدها تن از نیروهای ارتش استرالیا، از امروز در خیابان‌های سیدنی مستقر می‌شوند تا از رعایت مقررات از سوی شهروندان در نقاط پرخطر اطمینان حاصل شود.

حضور پر رنگ نیروهای نظامی در سیدنی در حالی اتفاق می‌افتد که به گفته نخست‌وزیر نیوساوت‌ولز، با رسیدن سطح واکسیناسیون بزرگسالان در این ایالت به بالای ۵۰ درصد، احتمالا بخشی از محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نزدیک به ۳۰۰ نفر از نیروهای نظامی، از امروز صبح به پلیس سیدنی در کنترل رعایت الزامات کرونا کمک می‌کنند. اطمینان از قرنطینه خانگی افرادی که در ارتباط نزدیک با موارد ابتلا بوده‌اند هم توسط آنها کنترل خواهد شد.

قرار است این نیروهای نظامی، در تمامی مناطق پرخطر هشت ناحیه دولت‌های منطقه‌ای بلک‌تاون، کامبرلند، پاراماتا، کمپل‌تاون، کانتربوری- بنکس‌تاون، فیرفیلد، جورجز ریور و لیورپول، خانه به خانه مراجعه و رعایت مقررات را بررسی کنند.

بخش عمده‌ای از موارد ابتلا به ویروس کرونا در این مناطق است و مقامات قصد دارند با اعمال قرنطینه در چهار هفته آینده، از شیوع سویه دلتای کرونا جلوگیری کنند.

از نیروی دریایی نیز درخواست شده که به منظور ردگیری تماس به کمک دولت ایالتی بیاید.

دیروز در نیوساوت ولز ۲۳۹ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ شناسایی شد. این میزان برابر با تعداد مبتلایان پنج‌شنبه گذشته و بیشترین تعداد ابتلا در یک روز از زمان آغاز همه‌گیری تا کنون است.

از این موارد، ۱۱۰ مورد مربوط به جنوب غربی سیدنی، ۵۱ مورد از غرب سیدنی، ۶۹ مورد از منطقه مرکز تجاری، سه تا از جنوب شرقی، چهار مورد از شمال سیدنی و دو مورد هم از بلومانتینز بوده‌اند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها :
دسته بندی : اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه