وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024
» اجتماعی » ارایه خدمات حقوقی ویژه به پناهندگان افغان در ویکتوریا

تاریخ انتشار : 1400/08/20 - 5:58

ارایه خدمات حقوقی ویژه به پناهندگان افغان در ویکتوریا

صدای استرالیا – ۱۵۰۰نفر از پناهندگان در ایالت ویکتوریا، ازجمله خانواده‌های افغان که پس از بحران اخیر افغانستان به این […]


صدای استرالیا – ۱۵۰۰نفر از پناهندگان در ایالت ویکتوریا، ازجمله خانواده‌های افغان که پس از بحران اخیر افغانستان به این ایالت آمده‌اند، کمک‌های رایگان حقوقی دریافت خواهند کرد.

یک میلیون دلار به مرکز مستقل Refugee Legal به منظور همکاری با وکلای برجسته شرکت‌های بزرگ و جوامع چندفرهنگی محلی و همچنین یک خط ویژه امداد و کلینیک حقوقی افغانستان تخصیص می‌یابد.

این سرمایه‌گذاری، کمک‌های اداری، حقوقی و وکالت را برای تقاضای رو به افزایش خدمات و مشاوره‌های حقوقی مورد نیاز تازه‌واردان و همچنین جامعه افغان‌های مقیم ویکتوریا تامین می‌کند.

به این ترتیب خط تلفنی ویژه امدادی وکلینیک حقوقی به ارایه مشاوره در زمینه آوردن اعضای خانواده از افغانستان به استرالیا و همچنین برای افغان‌هایی که دارای ویزای موقت هستند یا درخواست پناهندگی‌شان رد شده و خواستار بازبینی پرونده‌شان هستند ادامه می‌دهد.

مرکز Refugee Legal که در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده، خدمات تخصصی مشاوره را به صورت غیر انتفاعی از طریق تلفن و جلسات گروهی برای پناهجویان، پناهندگان و مهاجرانی که در مراکز بازداشت نگهداری می‌شوند، ارایه می‌‌کند.

این ابتکار دولت ویکتوریا، بخشی از بودجه ۲٫۴ میلیون دلاری است که دولت این ایالت سال گذشته به پشتیبانی از مرکز Refugee Legal اختصاص داد.

تمامی افرادی که از بحران جاری افغانستان آسیب دیده‌اند و نیازمند به کمک و مشاوره حقوقی هستند، می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر روزهای دوشنبه تا جمعه هر هفته، با این مرکز به شماره تلفن(۰۳) ۹۴۱۳ ۰۱۶۶ تماس بگیرند.

اطلاعات تکمیلی نیز در وب‌سایت این مرکز (refugeelegal.org.au) در دسترس است.

منبع: premier.vic.gov.au


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
دیدگاه کاربران کل نظرات :2
  • محمود قاسمی

    تاریخ : ۲۷ - آذر - ۱۴۰۱

    سلام کمکم کنید تا من ویزا دریافت کنم


    پاسخ

  • معصومه شریفی

    تاریخ : ۲۵ - مهر - ۱۴۰۲

    سلام معصومه شریفی هستم افغانی چهار نفریم خودم و پسر بزرگم ده ساله مشکل ام اس داریم شوهرم دستش تو جنگ با طالبان بریده شده نمیتونه کار کنه خونه نداریم وضعیت سختی در ایران داریم خواهش میکنم لطفاً این نامه من را بخوانید ومارا به کشور های اروپایی بفرستین ممنون از شما


    پاسخ

ارسال دیدگاه