وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » احتمال لغو ایزوله اجباری برای افراد تماس نزدیک

تاریخ انتشار : 1400/12/21 - 5:10

احتمال لغو ایزوله اجباری برای افراد تماس نزدیک

صدای استرالیا– بر اساس سیستم جدیدی که در کابینه ملی در دست بررسی است؛ افراد دارای تماس نزدیک با بیماران […]

احتمال لغو ایزوله اجباری برای افراد تماس نزدیک

صدای استرالیا– بر اساس سیستم جدیدی که در کابینه ملی در دست بررسی است؛ افراد دارای تماس نزدیک با بیماران کرونایی، دیگر ایزوله نخواهند شد.

کارشناسان پزشکی دولت فدرال، توصیه‌ها در مورد چگونگی اعمال این تغییرات را ارایه خواهند کرد و پیش‌بینی‌می‌شود که هر ایالت و قلمرو استرالیا، در مورد زمان اجرای تغییرات بر اساس مقتضیات خود تصمیم بگیرد.

رهبران ایالات همچنین در انتظار توصیه‌های کمیته اصلی حفاظت از سلامت استرالیا (AHPPC) درباره حذف مراحل تست PCR برای افراد سالم دارای علایم خفیف بیماری هستند و قصد دارند برای افراد دارای علایم، ایزوله اختیاری را جایگزین کنند.

از سوی دیگر، کابینه ملی با تمدید برنامه اعطای تست‌های فوری کووید-۱۹ به دارندگان کارت‌های امتیازی تا ۳۱ ژوییه امسال موافقت کردند. بر این اساس، افراد دارای این کارت‌ها می‌توانند در هر دوره سه‌ماهه، ۱۰ کیت تست رایگان آنتی‌ژن دریافت ‌کنند.

این برنامه شامل دارندگان کارت سلامت سالمندان، کارت‌های طلایی، سفید و نارنجی وزارت کهنه‌سربازان، کارت سلامت یا کارت سلامت افراد کم درآمد می‌شود.

این تغییرات پیشنهادی، بخشی از توافق صورت گرفته بین دولت‌ فدرال و ایالات برای اتخاذ یک رویکرد یکپارچه ملی برای مدیریت همه‌گیری کرونا و شیوع احتمالی آنفلوآنزا در زمستان امسال است.

به همین دلیل هم کابینه ملی از ایالات و قلمروها خواسته است که اجباری کردن واکسن آنفلوآنزا برای کارکنان خانه‌های سالمندان را مدنظر قرار دهند.

 

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه