وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اخبار » احتمال جداشدن حامی مالی بزرگ از جوکوویچ؛ لاکست ماجراهای استرالیا را بررسی می‌کند

تاریخ انتشار : 1400/10/28 - 4:44

احتمال جداشدن حامی مالی بزرگ از جوکوویچ؛ لاکست ماجراهای استرالیا را بررسی می‌کند

صدای استرالیا– شرکت پوشاک فرانسوی لاکست (Lacoste) که یکی از حامیان مالی نوواک جوکوویچ است، اعلام کرده که قصد دارد […]

احتمال جداشدن حامی مالی بزرگ از جوکوویچ؛ لاکست ماجراهای استرالیا را بررسی می‌کند

صدای استرالیا– شرکت پوشاک فرانسوی لاکست (Lacoste) که یکی از حامیان مالی نوواک جوکوویچ است، اعلام کرده که قصد دارد رویدادهای مرتبط با دعوای حقوقی این تنیسور با دولت استرالیا را که منجر به دیپورت او شد، مجددا بررسی کند.

این تنیسور صرب قرار بود در مسابقات تنیس اوپن استرالیا شرکت کند؛ اما به دلیل واکسینه نبودن، و پس از طی دو هفته دعوای حقوقی، بالاخره دیپورت شد.

این برند پوشاک فرانسوی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما در اولین زمان ممکن، با نوواک جوکوویچ تماس خواهیم گرفت تا رویدادهای مربوط به حضور او در استرالیا را بررسی کنیم.

اگرچه هنوز تصمیم این برند پوشاک معروف مشخص نیست؛ اما این بررسی، ممکن است حتی به قطع همکاری لاکست با جوکوویچ بینجامد.

حامیان مالی جوکوویچ از زمان ابطال ویزای او در استرالیا در روز ۵ ژانویه به این سو، اظهار نظر چندانی درباره این موضوعات نکرده بودند.

 

خودروساز فرانسوی پژو، شرکت ساعت‌سازی سوییسی هوبلات و اسیکس، غول لباس‌ورزشی ژاپنی، دیگر حامیان مالی جوکوویچ هستند که تا کنون از اظهارنظر در این باره خودداری کرده‌اند.

بر اساس گزارش فوربس، نوواک جوکوویچ قراردادهایی به ارزش ۳۰ میلیون دلار در سال دارد و در سال ۲۰۲۱، چهل‌وششمین ورزشکار پردرآمد جهان بود.

جالب است بدانید که برند لاکست در سال ۱۹۳۳ و به دست رنه لاکست، قهرمان ۷ مسابقه گرنداسلم و آندره ژیلیه، کارآفرین فرانسوی بنیان‌گذاری شده است.

این برند پوشاک به دلیل عرضه تی‌شرت‌های یقه‌دار سبک با نشان کروکودیل شهرت دارد. رنه لاکست در طول دوران بازیگری‌اش در دنیای تنیس، به کروکودیل معروف بود.

 

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها :
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه