وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اخبار » احتمال اختصاص یارانه به ۱۵ میلیون استرالیایی برای کاهش آثار تورم

تاریخ انتشار : 1401/01/08 - 6:42

احتمال اختصاص یارانه به ۱۵ میلیون استرالیایی برای کاهش آثار تورم

صدای استرالیا– به گفته جاش فرایندبرگ، وزیر خزانه‌داری، در لایحه بودجه هم برای بازنشستگان و هم عمده جامعه کارگری استرالیا […]

احتمال اختصاص یارانه به 15 میلیون استرالیایی برای کاهش آثار تورم

صدای استرالیا– به گفته جاش فرایندبرگ، وزیر خزانه‌داری، در لایحه بودجه هم برای بازنشستگان و هم عمده جامعه کارگری استرالیا یک بار پرداخت یارانه درنظر گرفته شده است.

فرایندبرگ تایید کرد که بودجه، که قرار است روز سه‌شنبه ارایه شود شامل اقداماتی با هدف کاهش بار فزاینده هزینه‌های زندگی روی دوش خانواده‌ها خواهد بود.

وی البته جزییاتی در این زمینه ارایه نکرد؛ اما شواهد حاکی است که مبلغی بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ دلار در نظر گرفته شده و از سوی وزیر خزانه‌داری اعلام خواهد شد.

گمان بر این است که مبلغ مذکور به استرالیایی‌هایی که زیر ۱۲۰ هزار دلار در سال درآمد دارند، تعلق می‌گیرد. بازنشستگان نیز قرار است این کمک هزینه را دریافت کنند و در کل، نزدیک به ۱۵ میلیون نفر مشمول دریافت آن خواهند بود.

وزیر خزانه‌داری تاکید کرد که بودجه با هدف ارایه تسهیلات مالی به شیوه‌ای مسوولانه و عملی تنظیم شده؛ به نحوی که موجب فشار غیر ضروری بر تورم صعودی نخواهد داشت.

فرایندبرگ البته دراین‌باره که آیا کوپن‌های کمک‌هزینه بنزین نیز در بودجه گنجانده شده است، توضیحی نداد؛ اما گفت که در بودجه تعدادی از اقدامات برای مقابله با رشد هزینه‌های زندگی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین درباره تمدید معافیت مالیاتی افراد با درآمد کم و متوسط برای سومین سال نیز اطلاعاتی نداد. بنابراین هنوز مشخص نیست که معافیت ۱۰۸۰ دلاری تمدید خواهد شد یا نه. البته دولت روز یکشنبه اعلام کرد که ۳۶۵٫۳ میلیون دلار برای حمایت از کارآموزان و مهارت‌آموزان به منظور ورود به بازار کار در نظر گرفته است.

همچنین یک برنامه ۴۴ میلیون دلاری برای ارایه ۱۰ هزار دلار به کارفرمایانی که سالمندان دارای معلولیت را استخدام می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه