وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اجتماعی » اجرای دوباره برنامه پارکینگ پنج دلاری در ملبورن

تاریخ انتشار : 1400/08/07 - 5:34

اجرای دوباره برنامه پارکینگ پنج دلاری در ملبورن

صدای استرالیا- شورای شهر ملبورن، در تلاش برای بازگرداندن رونق به شهر و کسب‌وکارها، اعلام کرد که تخفیف برای پارک خودروها را دوباره اعمال می‌کند.


صدای استرالیا- شورای شهر ملبورن، در تلاش برای بازگرداندن رونق به شهر و کسب‌وکارها، اعلام کرد که تخفیف برای پارک خودروها را دوباره اعمال می‌کند.

کسانی که پس از پایان دوره قرنطینه، قصد دارند وقت خود را بیشتر در شهر ملبورن بگذرانند؛ اما از هزینه‌های هنگفت پارک خودرو نگرانند؛ شانس به آنها رو کرده است.

زیرا شورای شهر ملبورن برنامه موفق پارک تخفیف دار را که ابتدای سال اجرا کرده بود، از ۲۷ اکتبر دوباره به اجرا گذاشته که این برنامه تا روز کریسمس ادامه خواهد داشت.

به این ترتیب، پارک کردن خودرو در پارکینگ‌های منتخب ویلسون، سکیور، ایس، کیر پارک، نیشن‌واید و فرست پارکینگ در روزهای تعطیل آخر هفته و پس از ساعت چهار عصر سایر روزهای هفته فقط پنج دلار خواهد بود.

این به معنی کاهش هزینه گذراندن وقت در شهر و بازدید از اماکن دلخواه و همچنین شرکت در رویدادهای محلی محبوبی همچون هفته مد ملبورن، هفته موسیقی ملبورن و فستیوال کریسمس خواهد بود.

اما برای استفاده از این تخفیف، باید پارکینگ خود را از پیش به صورت آنلاین رزرو کنید.

برای مشاهده پارکینگ‌های تخفیف‌دار در این برنامه می‌توانید به این آدرس (https://whatson.melbourne.vic.gov.au/article/melbournes-cheapest-car-parks) مراجعه کنید.

منبع: تایم‌آوت ملبورن


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه