وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اخبار » کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا نشد

تاریخ انتشار : 1396/12/18 - 4:09

کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا نشد

صدای استرالیا – با انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا، آمدن کارلوس کی‌روش به این کشور منتفی شد.

آمدن کی‌روش به استرالیا منتفی شد

صدای استرالیا – با انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا ، آمدن کارلوس کی‌روش به این کشور منتفی شد.

گراهام آرنولد سرمربی ۵۴ ساله تیم اف سی سیدنی استرالیا پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشورش جایگزین فان ماوریک خواهد شد.

پس از این که آنگ پوستک اوغلو سرمربی سابق استرالیا در ماه نوامبر پس از شکست برابر هندوراس در بازی پلی آف انتخابی جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ این تیم را ترک کرد،آرنولد یکی از اصلی ترین نامزدهای جایگزینی او بود.

اما سرمربی سیدنی که پیش از این طی دو دوره سابقه کار در کادر فنی تیم ملی استرالیا را داشته است،می خواست تا پایان قراردادش در این تیم بماند.

بجای او، فن مارویک که هلند را به فینال جام جهانی ۲۰۱۰ برد، در ماه ژانویه با قرارداد پنج ماهه به عنوان سرمربی استرالیا منصوب شد.

آرنولد متولد سیدنی است ، او قبلا به عنوان دستیار فرانک فارینا سرمربی سابق ساکروس بین سالهای ۲۰۰۰-۲۰۰۵ و سپس تحت نظر گاس هیدینک و پیم وربیک در این تیم کار می کرد.

پس از جدایی گاس هیدینک از استرالیا و پیش از آمدن وربیک، آرنولد به مدت ۱۲ ماه به طور موقت هدایت استرالیا را برعهده داشت و در جام ملت های آسیا ۲۰۰۷ این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی رساند.

آرنولد به عنوان دستیار وربیک در تیم ملی استرالیا ماند و در جام جهانی ۲۰۱۰ هم روی نیمکت این تیم بود، سپس به عنوان سرمربی تیم سنترال کوست مارینرز منصوب شد، او سه سال در این تیم بود و آنها را به قهرمانی در سال ۲۰۱۳ هدایت کرد.
آرنولد در اف سی سیدنی هم موفق بوده و توانست این تیم را به قهرمانی لیگ استرالیا برساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی
ارسال دیدگاه