وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اخبار » منع نخست وزیر استرالیا از ورود به کوئینزلند؛ موریسون: قانون برای همه یکسان است

تاریخ انتشار : 1399/06/28 - 9:03

منع نخست وزیر استرالیا از ورود به کوئینزلند؛ موریسون: قانون برای همه یکسان است

صدای استرالیا – طبق قوانین سختگیرانه ایالت کوئینزلند، نخست وزیر استرالیا تنها درصورتیکه 14 روز را در قرنطینه سپری کند می‌تواند وارد این ایالت شود.


صدای استرالیا – طبق قوانین سختگیرانه ایالت کوئینزلند، نخست وزیر استرالیا تنها درصورتیکه ۱۴ روز را در قرنطینه سپری کند می‌تواند وارد این ایالت شود.

مسئولان بهداشتی ایالت کوئینزلند تائید کرده‌اند درصورتیکه اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا بخواهد برای مقاصد کاری به این ایالت سفر کند باید ۱۴ روز را در قرنطینه سپری کند در غیر اینصورت امکان ورود او به کوئینزلند وجود نخواهد داشت.

این بدان معنی است که درصورت بسته ماندن مرزهای کوئینزلند، نخست وزیر استرالیا قادر نخواهد بود برای کمپین حزب لیبرال نشنال در انتخابات ۳۱ اکتبر به این ایالت سفر کند.

این در حالی است که پیشتر مارک مک‌گوان، نخست وزیر ایالت استرالیای جنوبی که سختگیرانه‌ترین محدودیت‌های مرزی استرالیا را اعمال کرده است، گفته که به اسکات موریسون اجازه سفر به این ایالت بدون قرنطینه را خواهد داد.

اسکات موریسون آخرین بار در ماه جولای به کوئینزلند سفر کرد تا بودجه اختصاص یافته برای توسعه صنعت فیلم‌سازی را اعلام کند.

در واکنش به این خبر، اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا در گفت‌وگو با برنامه سان‌رایز شبکه هفت استرالیا گفت که همه باید در برابر قانون یکسان باشند و او نیز در صورت تصمیم برای سفر به کوئینزلند باید دستورالعمل مربوط به قرنطینه را رعایت کند.

وی گفت: فکر نمی‌کنم که باید در خصوص موضوعات اینچنینی استانداردهای دوگانه وجود داشته باشد. باید قانون برای همه یکسان باشد.

وی در همین حال گفت که کارهای زیادی برای انجام دادن دارد و قصد سفر به کوئینزلند را ندارد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه