وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » برنده عنوان بهترین شهرک استرالیا در سال ۲۰۲۴ معرفی شد

تاریخ انتشار : 1402/11/25 - 3:04

برنده عنوان بهترین شهرک استرالیا در سال ۲۰۲۴ معرفی شد

صدای استرالیا– غروب‌‌های سواحل بایرون بی و راسته‌‌‌ قدیمی فروشگاه‌ها در باورال را فراموش کنید؛ زیرا عنوان بهترین شهرک استرالیا […]

برنده عنوان بهترین شهرک استرالیا در سال 2024 معرفی شد

صدای استرالیا– غروب‌‌های سواحل بایرون بی و راسته‌‌‌ قدیمی فروشگاه‌ها در باورال را فراموش کنید؛ زیرا عنوان بهترین شهرک استرالیا به شهر معدنی بندیگو رسیده است.

این شهر کوچک در ویکتوریا که پر از کافه‌های تولید به مصرف، ترامواهای قدیمی و گالری‌های هنری مشهور منطقه‌‌ای است، به دلیل ارایه تجربه فرهنگی و صحنه‌های سرزنده و پرجنب‌وجوش از غذا و نوشیدنی، مورد تحسین بازدید کنندگان قرار گرفته است. 

پلتفرم آنلاین رزرو اقامتگاه Wotif هر ساله فهرست برترین مناطق کشور را منتشر می‌کند و بر این اساس، کارشناسان شهر بندیگو را به عنوان بهترین نقطه برای سفر در سال ۲۰۲۴ معرفی کرده‌اند.

لیست ۱۰ نقطه برتر امسال شامل اسامی چند شهرک منطقه‌ای است که از تفریحگاه‌های ساحلی پیشی گرفته‌اند و در این میان بندیگو توانسته با عبور از بروکن‌هیل، کاترین و بثرست در صدر قرار بگیرد.

این لیست که هفت سال است منتشر می‌شود، مقاصد مسافرتی را بر اساس داده‌های پلتفرم Wotif شامل ارزانی اقامتگاه‌ها، کیفیت و بازخورد مسافران رتبه‌بندی می‌کند.

سارا کینگ، کارشناس سفر Wotif با بیان اینکه لیست ۱۰ شهرک برتر در جوایز امسال ترکیبی متنوع از شهرهای منطقه‌ای است که معمولاً در لیست بهترین‌ها قرار نمی‌گیرند، افزود: روندهای امسال نشان می‌دهد که تقاضا برای «تجربیات تازه در مناطق داخلی استرالیا» افزایش یافته است.

وی گفت: از آنجایی که از هر پنج استرالیایی یک نفر در حال برنامه ریزی برای سفر در تعطیلات آخر هفته طولانی عید پاک است و ۵۶ درصد از فرصت تعطیلات مدارس برای سفرهای محلی برنامه ریزی می‌کنند، این جوایز الهام بخش کسانی است که سفر در طول سال برنامه‌ریزی می‌کنند.

لیست ده شهرک برتر جوایز Wotif در سال ۲۰۲۴ به این شرح است:

۱-  بندیگو، ویکتوریا

۲-  بروکن‌هیل، نیوساوت‌ولز

۳-  استنتورپ، کوئینزلند

۴-  کاترین، قلمرو شمالی

۵-  بثرست، نیوساوت‌ولز

۶-  تانوندا، استرالیای جنوبی

۷-  گریفیث، نیوساوت‌ولز

۸-  استنلی، تاسمانی

۹-  اکسماوث، استرالیای غربی

۱۰-  کوبر پدی، استرالیای جنوبی

منبع: news.com.au


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , زندگی در استرالیا
ارسال دیدگاه