وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اجتماعی » افزایش هزینه‌ها؛ آیا آزمایش خون در استرالیا پولی می‌شود

تاریخ انتشار : 1403/02/03 - 5:32

افزایش هزینه‌ها؛ آیا آزمایش خون در استرالیا پولی می‌شود

صدای استرالیا - هر هفته یک میلیون استرالیایی از خدمات پاتولوژی برای همه چیز از آزمایش خون ساده گرفته تا غربالگری سرطان استفاده می‌کنند.


صدای استرالیا – هر هفته یک میلیون استرالیایی از خدمات پاتولوژی برای همه چیز از آزمایش خون ساده گرفته تا غربالگری سرطان استفاده می‌کنند. اما این صنعت هشدار می‌دهد که بیشتر هزینه این آزمایش‌ها می‌تواند به بیماران منتقل شود، مگر اینکه دولت افزایش بودجه را برای آن در نظر بگیرد.

با پرداخت انبوه (بالک بیل) هزینه‌های بیشتر آزمایش‌ها به مدیکر، خدمات پاتولوژی تا حد زیادی برای بیمارانی که در استرالیا به پزشک مراجعه می‌کنند رایگان می‌ماند. اما این روزها هیچ صنعتی از فشارهای مالی در امان نیست.

بررسی‌ها نشان می‌دهند در حالی که هزینه انجام خدمات افزایش یافته است، سطح بودجه‌ای که شرکت‌های پاتولوژی از دولت فدرال دریافت می‌کنند در ۲۴ سال گذشته ثابت مانده است.

بین ژانویه ۲۰۲۰ و آغاز سال ۲۰۲۴، سرمایه‌گذاری سالانه دولت در خدمات پاتولوژی ۳۳۳ میلیون دلار افزایش یافته است، بدون احتساب بودجه پاتولوژی مرتبط با COVID-19. اما هزینه‌های نیروی کار برای ده‌ها هزار نفر از کارکنان شاغل در این صنعت در حال افزایش است.

همچنین هزینه‌های اجاره شش هزار مرکز جمع آوری پاتولوژی در سراسر کشور، همراه با هزینه‌های بالا رفتن مواد مصرفی – مانند سوزن و سرنگ – و حتی خدمات پیک مورد نیاز برای نمونه‌های حمل و نقل افزایش داشته‌اند.

پاتولوژی استرالیا از دولت می‌خواهد که شاخص‌سازی یا رشد بودجه متناسب با تورم و تزریق فوری ۶۳۰ میلیون دلار را طی چهار سال دوباره آغاز کند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه