وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اخبار » تحقیق اداره مالیات درباره تخلف در برداشت زودهنگام از صندوق ذخیره بازنشستگی

تاریخ انتشار : 1399/04/08 - 8:57

تحقیق اداره مالیات درباره تخلف در برداشت زودهنگام از صندوق ذخیره بازنشستگی

دفتر خدمات حسابداری ایتکس پلاس - اداره مالیات استرالیا درحال تحقیق بر روی درخواست میلیون‌ها استرالیایی است که تحت برنامه محرک اقتصادی دولت زودتر از زمان تعیین شده از صندوق ذخیره بازنشستگی خود موسوم به سوپر انوئیشن پول برداشت کرده‌اند.


دفتر خدمات حسابداری ایتکس پلاس – اداره مالیات استرالیا درحال تحقیق بر روی درخواست میلیون‌ها استرالیایی است که تحت برنامه محرک اقتصادی دولت زودتر از زمان تعیین شده از صندوق ذخیره بازنشستگی خود موسوم به سوپر انوئیشن پول برداشت کرده‌اند.

دو میلیون استرالیایی از صندوق‌های ذخیره بازنشستگی خود پول بیرون کشیده‌اند و مجموع برداشت‌ها را به ۱۵ میلیارد دلار رساندند. اگرچه تا تاریخ ۳۰ ژوئن استرالیایی‌ها اجازه برداشت تا سقف ۱۰ هزار دلار را دارند، اما اداره مالیات درحال بررسی دقیق‌تر درخواست‌هایی است که پیش از این مطرح شده و افراد به ذخیره بازنشستگی خود دسترسی پیدا کرده‌اند.

افی زاهوس، سردبیر وب‌سایت کنتار می‌گوید اداره مالیات استرالیا به انجام کار درست توسط مردم اعتماد دارد. مردم یا دچار سوتفاهم شده‌اند، یا درحال فریب اداره مالیات هستند و یا قصد دارند با برداشت از صندوق بازنشستگی و بازگرداندن دوباره آن به صندوق ذخیره بازنشستگی از تخفیف‌های مالیاتی استفاده کنند.

به گفته او اداره مالیات هنوز در مرحله بررسی است اما به زودی متخلفان می‌توانند با جریمه‌های سنگین مواجه شوند. هنوز جریمه‌ای صادر نشده است زیرا این اداره هنوز مشغول بررسی است.

به گفته اداره مالیات، افراد طرح‌های حمایت از اشتغال (جاب کیپر) و حمایت از افراد جویای کار (جاب سیکر) را با هم اشتباه می‌گیرند و این اشتباه می‌تواند برایشان گران تمام شود. برای اینکه واجد دریافت زودهنگام پول از صندوق ذخیره بازنشستگی باشید، باید بیکار شده باشید، از برنامه حمایت از افراد جویای کار یا دیگر برنامه‌ها مانند کمک هزینه جوانان یا کمک هزینه والدین کمک مالی دریافت کرده باشید، یا ساعات کاری شما ۲۰ درصد کاهش یافته باشد. زاهوس می‌گوید مهم بررسی این است که آیا واجد شرایط هستید یا نه، اگر نیستید، آن را رعایت کنید.

متقاضیانی که نسبت به واجد شرایط بودن خود تردید دارند، بهتر است از حسابداران خود کمک بگیرند و یا با تماس با شماره ۱۳۱۰۲۰ از یک مسئول مالیاتی در اداره مالیات استرالیا کمک بگیرند.


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه