وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اخبار » یک سال از پنالتی تاریخی یک ایرانی در خاک استرالیا گذشت

تاریخ انتشار : 1399/02/31 - 11:06

یک سال از پنالتی تاریخی یک ایرانی در خاک استرالیا گذشت

صدای استرالیا- رضا قوچان‌نژاد فصل گذشته در چنین روزی موفق شد پنالتی منجر به قهرمانی تیم سیدنی اف سی را به ثمر برساند و اولین قهرمانی خودش در دوران بازیگری را به دست بیاورد.

یک سال از پنالتی تاریخی یک ایرانی در خاک استرالیا گذشت

صدای استرالیا– رضا قوچان‌نژاد فصل گذشته در چنین روزی موفق شد پنالتی منجر به قهرمانی تیم سیدنی اف سی را به ثمر برساند و اولین قهرمانی خودش در دوران بازیگری را به دست بیاورد.

فصل گذشته رضا قوچان‌نژاد با قراردادی قرضی از آپوئل نیکوزیای قبرس راهی لیگ استرالیا و تیم سیدنی اف سی شد. گوچی در دوران حضورش در اِ‌ی‌لیگ نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد اما به بهترین شکل ممکن این کشور را ترک کرد.

سال گذشته در چنین روزی بازی فینال لیگ استرالیا بین سیدنی اف سی و پرث گلوری برگزار می‌شد. ۲ تیم در وقت معمول و اوقات اضافه به تساوی بدون گل رضایت دادند اما در ضربات پنالتی این تیم سیدنی بود که موفق شد با نتیجه چهار بر یک به برتری برسد.

خبر مرتبط:

صحبت‌های قوچان‌نژاد بعد از قهرمانی در A لیگ استرالیا

نکته جالب توجه این است که پنالتی آخر و قهرمانی سیدنی توسط رضا قوچان‌نژاد زده شد و او با خاطره‌ای خوب استرالیا را ترک کرد. جالب است که این تنها قهرمانی گوچی در دوران بازیگری خود تا به حال و احتمالا تا پایان دوران فوتبالش خواهد بود که به دست آمد.

مهاجم سابق تیم ملی ایران در حال حاضر و در سن ۳۲ سالگی برای تیم زووله در اردیویزه هلند بازی می‌کند و با توجه به پایان زودهنگام لیگ هلند باید دید او برای فصل بعد چه تصمیمی را خواهد گرفت.

منبع: ایرنا


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی
ارسال دیدگاه