وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 12 May 2024
» اجتماعی » یک خبر تلخ دیگر برای خانواده قربانیان تصادف اوت‌لندز

تاریخ انتشار : 1402/04/15 - 1:28

یک خبر تلخ دیگر برای خانواده قربانیان تصادف اوت‌لندز

صدای استرالیا- پدر ورونیک سکر، یکی از قربانیان تصادف دلخراش اوت‌لندز اعلام کرد که به دلیل ابتلا به سرطان، روزهای آخر عمر خود را می‌گذراند.


صدای استرالیا- پدر ورونیک سکر، یکی از قربانیان تصادف دلخراش اوت‌لندز اعلام کرد که به دلیل ابتلا به سرطان، روزهای آخر عمر خود را می‌گذراند.

باب سکر یک سال پیش خبر ابتلا به سرطان را اعلام کرده بود.

ورونیک، دختر باب، یکی از چهار کودکی بود که در اول فوریه ۲۰۲۰ در منطقه اوت‌لندز در شمال غرب سیدنی، با دوچرخه برای خرید بستنی بیرون آمده بودند که راننده‌ای به نام سموئل ویلیام دیویدسون تحت تاثیر الکل و مواد مخدر، با ماشین‌اش وارد پیاده‌رو شد و آنها را زیر گرفت.

در این حادثه، ورونیک ۱۱ ساله، به همراه پسرعموها و دخترعموهایش، سینا عبدلله ۸ ساله، آنجلینا عبدالله ۱۲ ساله و آنتونی عبدالله ۱۳ ساله جان باختند.

باب سکر در پستی که در صفحه The Four Angels از سوی دنی و لیلا عبدالله به اشتراک گذاشته شده، نوشته است پزشک‌ها به او گفته‌اند که فقط دو هفته از عمرش باقی است.

وی افزود: عجله‌ای ندارم و بلیت هم نخریده‌ام؛ اما برای هر اتفاقی که پیش بیاید آماده‌ام.

باب سکر در این پست فیس‌بوکی از تک تک کسانی که بخشی از زندگی او بوده‌اند و به او امکان داده‌اند که در زندگی آنها باشد، تشکر کرده است.

وی نوشت: من اهل خداحافظ گفتن نیستم و در عوض می‌گویم، باز می‌بینم‌تان، حواسم به شما هست.

سموئل ویلیام دیویدسون که عامل مرگ این کودکان بود، در آوریل ۲۰۲۱ به ۲۸ سال زندان محکوم شد که ۲۱ سال آن بدون امکان عفو بود. سپس در سال ۲۰۲۲ حکم او به ۲۰ سال زندان (۱۵ سال بدون عفو) تبدیل شد.

دیویدسون در اوایل سال جاری با این استدلال که به دلیل استفاده نادرست از اصول مجازات، به میزان ناعادلانه‌ای حبس محکوم شده، درخواست تجدیدنظر کرد؛ اما این درخواست رد شد.

بریجت سکر، مادر ورونیک کاهش مجازات او در سال ۲۰۲۲ را ناعادلانه دانسته و گفته بود: ما همیشه گفته‌ایم که بخشش و عدالت دو مقوله متفاوت هستند.

وی افزود: به نظر می‌رسد که حکم زندان (برای دیویدسون) نابود کننده است؛ اما در واقع این بچه‌های ما بودند که نابود شدند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه