وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024
» اجتماعی » کیا EV9 Air برنده جایزه بهترین خودروی سال ۲۰۲۴ استرالیا شد

تاریخ انتشار : 1402/12/02 - 2:59

کیا EV9 Air برنده جایزه بهترین خودروی سال ۲۰۲۴ استرالیا شد

صدای استرالیا– خودروی برقی شاسی‌بلند کیا EV9 برنده جایزه بهترین خودروی سال ۲۰۲۴ استرالیا شد و برای اولین بار در […]

کیا EV9 Air برنده جایزه بهترین خودروی سال ۲۰۲۴ استرالیا شد

صدای استرالیا– خودروی برقی شاسی‌بلند کیا EV9 برنده جایزه بهترین خودروی سال ۲۰۲۴ استرالیا شد و برای اولین بار در تاریخ ۱۸ ساله این مراسم، یک خودروی برقی به این جایزه معتبر دست یافت.

از بین ۱۸ برنده بخش‌های مختلف، شش خودرو هوندا CR-V، هیوندای کونا، کیا EV9، مرسدس بنز GLC، MG4 و تسلا مدل ۳ به دلیل جدید بودن یا تغییرات قابل توجه نسبت به سال‌های گذشته، شرایط دریافت جایزه بهترین خودرو سال را داشتند.

هیات داوران وب‌سایت Drive برای انتخاب برنده نهایی، به دنبال خودرویی بود که پیشرفت قابل توجهی را برای خریداران استرالیایی به ارمغان بیاورد که بنا به رای آنها، کیا EV9 این ویژگی را ارائه می‌دهد.

کیا EV9 همچنین جایزه بهترین خودروی برقی خانوادگی با قیمت زیر ۱۰۰ هزار دلار را نیز از آن خود کرد.

دامین مریدیت، مدیرعامل کیا استرالیا، در مورد این پیروزی گفت: تیم کیا استرالیا از اینکه EV9 جایزه بهترین خودروی سال ۲۰۲۴ را دریافت کرده و اولین خودروی برقی است که این جایزه را کسب می‌کند، بسیار هیجان‌زده است. کیا EV9 یک شاسی‌بلند بزرگ، برقی، جسور و مطمئن است که دارای مجموعه‌ای از فناوری‌های پیشرفته، برد و عملکرد باتری طولانی و سیستم تعلیق با تنظیم مناسب شرایط محلی است.

کیا EV9 پس از خودروهای کیا سورنتو ۲۰۲۱ و کیا اسپورتیج ۲۰۲۲، سومین جایزه بهترین خودروی سال را برای کیا در چهار سال گذشته کسب کرد. EV9 همچنین سومین شاسی‌بلند هفت نفره (پس از فورد اورست ۲۰۱۶ و کیا سورنتو ۲۰۲۱) و اولین خودروی کاملاً برقی است که برنده جایزه برتر شده است.

منبع: درایو


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه