وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » کوئینزلند، اماکن ورزشی را به مرکز واکسیناسیون تبدیل می‌کند

تاریخ انتشار : 1400/03/10 - 6:45

کوئینزلند، اماکن ورزشی را به مرکز واکسیناسیون تبدیل می‌کند

صدای استرالیا– دولت کوئینزلند نیز همچون نیوساوت ولز و ویکتوریا، قصد دارد با راه‌اندازی تعدادی از مراکز واکسیناسیون انبوه، فرایند […]

کوئینزلند، اماکن ورزشی را به مرکز واکسیناسیون تبدیل می‌کند

صدای استرالیا– دولت کوئینزلند نیز همچون نیوساوت ولز و ویکتوریا، قصد دارد با راه‌اندازی تعدادی از مراکز واکسیناسیون انبوه، فرایند واکسیناسیون را در این ایالت تسریع کند.

با توجه به گسترش اخیر ویروس در ویکتوریا، دولت کوئینزلند سعی دارد که به واکسیناسیون سرعت ببخشد و به این ترتیب، اماکنی همچون استادیوم سانکورپ، مرکز نمایشگاهی اکا و مرکز همایش‌ها و رقابت‌های بریزبین، احتمالا به مراکز واکسیناسیون انبوه تبدیل خواهند شد.

شنیده‌ها حاکی است که دولت پالاشوک، مشغول کار روی جزییات این برنامه از قبیل شیوه اداره مراکز است تا اجازه آغاز رسمی فرایند این کار داده شود.

دولت کوئینزلند اوایل جاری اعلام کرد که قصد دارد ۱۴ هاب واکسیناسیون را با هدف تزریق واکسن به افراد ۴۰ تا ۴۹ ساله، تا پایان جولای راه‌اندازی کند.

البته تبدیل اماکن ورزشی به مراکز واکسیناسیون انبوه، تا حوالی اکتبر و تامین واکسن‌های فایزر مورد نیاز، انجام نخواهد شد.

این در حالی است که آناستازیا پالاشوک، نخست وزیر کوئینزلند، روز پنج‌شنبه گذشته، با اعلام محدودیت‌های جدید در واکنش به شیوع بیماری در ویکتوریا، کل این ایالت را مکان پرخطر اعلام کرد.

از ساعت یک صبح جمعه گذشته، تمامی کویینزلندی‌هایی که از ویکتوریا برمی‌گردند یا آنهایی که از ۱۳ می به بعد به ویکتوریا سفر کرده‌اند، باید به هتل قرنطینه بروند. ساکنان غیر کوئینزلندی نیز، مگر در صورت داشتن معافیت، اجازه ورود به این ایالت را ندارند.

پلیس در فرودگاه‌های این ایالت مستقر شده و از مسافران ورودی درخواست می‌شود که برگه اظهارنامه‌ای را پرکنند.

همچنین افسران پلیس در مرزهای جاده‌ای به بررسی تصادفی مسافران می‌پردازند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه