وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اجتماعی » کرونا در نیوساوت‌ولز: تعطیلی چهار مدرسه در سیدنی

تاریخ انتشار : 1399/06/07 - 13:02

کرونا در نیوساوت‌ولز: تعطیلی چهار مدرسه در سیدنی

صدای استرالیا- چهار مدرسه در سیدنی به دلیل آلودگی به کووید-19 مجبور به تعطیلی شدند این مدارس در مناطق راید، دابل‌بی، هوم‌بوش و اسمیت فیلد واقع شده‌اند.


صدای استرالیا– چهار مدرسه در سیدنی به دلیل آلودگی به کووید-۱۹ مجبور به تعطیلی شدند این مدارس در مناطق راید، دابل‌بی، هوم‌بوش و اسمیت فیلد واقع شده‌اند.

نیوساوت‌ولز پس از شناسایی ۱۳ مورد جدید ابتلا اعلام کرد تعداد مبتلایان مرتبط با خوشه ابتلای ورزشگاه CBD سیدنی به ۱۴ نفر رسیده است.

سازمان آموزش نیوساوت‌ولز روز جمعه به والدین هشدار داد تا فرزندان خود را از مدارس دابل‌بی در شرق سیدنی  و هوم‌بوش پلیس در غرب سیدنی به خانه ببرند. این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد تست کرونای یکی از کارمندان مدرسه دابل‌بی و یکی از کارمندان مرکز نگهداری از کودکان کابی‌هاوس که در مدرسه هوم‌بوش پلیس واقع شده مثبت بوده‌است.

این پیام هشدار روز جمعه و پس از تعطیل شدن دو مدرسه دیگر، دبیرستان راید سکندری کالج واقع در شمال غرب سیدنی و دبستان کاتولیک سنت گرترود در اسمیت‌فیلد واقع در غرب سیدنی اعلام شد. از تمامی کارمندان و دانش‌آموزان درخواست شده تا خود را در خانه قرنطینه کنند. همزمان تحقیقات وسیعی برای یافتن افرادی که با مبتلایان در تماس بوده‌اند آغاز شده‌ است.

نیوساوت‌ولز طی ۲۴ ساعت منتهی به ۸ عصر روز پنجشنبه ۱۳ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ را از میان بیش از ۳۰ هزار تست انجام شده شناسایی کرده است. تنها یکی از آنها مسافری بازگشته از سفر بود که در قرنطینه هتل به سر می‌برد.

منبع: ۷news

 

 


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه