وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اجتماعی » کرونا در استرالیا؛ از وخیم‌تر شدن شرایط در ویکتوریا تا اولین مورد ابتلا در کوئینزلند

تاریخ انتشار : 1399/04/17 - 9:02

کرونا در استرالیا؛ از وخیم‌تر شدن شرایط در ویکتوریا تا اولین مورد ابتلا در کوئینزلند

صدای استرالیا – شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت ویکتوریا طی 24 ساعت گذشته رکورد جدیدی بر جای گذاشت و در ایالت کوئینزلند نیز اولین مورد ابتلا پس از 10 روز ثبت شد.


صدای استرالیا – شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت ویکتوریا طی ۲۴ ساعت گذشته رکورد جدیدی بر جای گذاشت و در ایالت کوئینزلند نیز اولین مورد ابتلا پس از ۱۰ روز ثبت شد.

آمارهای منتشر شده نشان می‌دهند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایالت ویکتوریا ثبت شده است که بیشترین میزان روزانه از زمان آغاز همه‌گیری تاکنون بوده است.

در حال حاضر در مجموع ۷۷۲ مورد فعال ابتلا به ویروس کرونا در ایالت ویکتوریا وجود دارد و قرنطینه مناطق بیشتری از این ایالت در دستور کار قرار گرفته است.

قرار است بعدازظهر امروز دنیل اندروز، نخست وزیر ایالت ویکتوریا در یک کنفرانس مطبوعاتی از تصمیمات جدید در این خصوص خبر دهد.

ایالت نیوساوت‌ولز نیز از ساعت ۸ بعدازظهر روز دوشنبه تا کنون هفت مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده است که شش نفر آنها مسافرانی بوده‌اند که در هتل قرنطینه شده‌اند.

در خبر دیگری اعلام شده است که پس از ۱۰ روز سرانجام یک مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایالت کوئینزلند ثبت شده است. این اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا از روز ۲۶ جون به این سو بوده است. این فرد یکی از اعضای ارتش استرالیا بوده که به تازگی به استرالیا بازگشته بود.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه