وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024
» اجتماعی » کانیه وست یک برگرفروشی در ملبورن را تهدید به اقدام قانونی کرد

تاریخ انتشار : 1401/04/11 - 8:06

کانیه وست یک برگرفروشی در ملبورن را تهدید به اقدام قانونی کرد

صدای استرالیا - یک همبرگرفروشی در ملبورن که در طراحی آن از یکی از آلبوم‌های کانیه وست الهام گرفته شده است، پس از تهدید این رپر آمریکایی به اقدام قانونی علیه آن، مجبور به طراحی مجدد شد.


صدای استرالیا – یک همبرگرفروشی در ملبورن که در طراحی آن از یکی از آلبوم‌های کانیه وست الهام گرفته شده است، پس از تهدید این رپر آمریکایی به اقدام قانونی علیه آن، مجبور به طراحی مجدد شد.

برگرفروشی “کالج دراپ‌اوت برگرز” که در تاریخ ماه می ۲۰۲۱ در منطقه هایدلبرگ در شمال شرقی ملبورن افتتاح شد، نام خود را از اولین آلبوم کانیه وست گرفته و برگرهایی را به نام آهنگ‌های وی می‌فروشد.

آثار هنری آلبوم کانیه وست لوگوی این فروشگاه است و یک نقاشی دیواری نیز از وی در داخل فروشگاه وجود دارد.

با این حال، مارک الخوری اوایل ماه جاری نامه‌ای را از وکلای این رپر دریافت کرد. الخوری در صفحه اینستاگرام فروشگاه نوشت: همه ارجاعات به کانیه وست در این فروشگاه حذف خواهند شد. تیم مدیریت فروشگاه، لوگوی خرس تاجدار خود را کنار می‌گذارد، نام برگرها را تغییر می‌دهد و تمام آثار هنری موجود در فروشگاه را حذف می‌کند.

وی افزود: ما همچنان از وست الهام می‌گیریم و از آن حمایت می‌کنیم اما نه به صورت عمومی.

الخوری همچنین با اشاره به اینکه از اقدامات کانیه وست ناامید شده است، به۳AW  گفت: کل ایده یا کل مفهوم این بود که به نوعی از کانیه وست تجلیل شود و جنبه‌ای متفاوت از موسیقی، آثار هنری و خط مد او را نشان دهیم.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه