وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اخبار » کار در بهشت: کوئینزلند برای استخدام کارگر در بخش گردشگری جایزه نقدی می‌دهد

تاریخ انتشار : 1400/08/27 - 9:52

کار در بهشت: کوئینزلند برای استخدام کارگر در بخش گردشگری جایزه نقدی می‌دهد

صدای استرالیا– دولت کوئینزلند برای جذب کارگر به این ایالت، جوایز نقدی و تعطیلات مجانی هدیه می‌دهد. بخش گردشگری و […]

کار در بهشت: کوئینزلند برای استخدام کارگر در بخش گردشگری جایزه نقدی می‌دهد

صدای استرالیا– دولت کوئینزلند برای جذب کارگر به این ایالت، جوایز نقدی و تعطیلات مجانی هدیه می‌دهد.

بخش گردشگری و میهمان‌پذیری کوئینزلند؛ شامل هتل‌ها، شرکت‌های گردشگری، پارک‌های موضوعی، میخانه‌ها و رستوران‌ها با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه است.

برای حل این مشکل، دولت این ایالت برنامه ۱۵۰۰ دلاری را برای نقل مکان به این ایالت و همچنین ووچرهای سفر ۲۵۰ دلاری در نظر گرفته است.

این برنامه با نام کار در بهشت (Work in Paradise) ابتدا در ماه جولای برای رفع نیاز کسب‌وکارهای گردشگری به نیروی انسانی، به دلیل بسته بودن مرزها و فقدان کوله‌گردهای متقاضی شغل‌های فصلی اجرا شد.

اما حالا با خالی ماندن بسیاری از این فرصت‌های شغلی به ویژه در بخش صحرا که آن هم به دلیل بسته بودن مرزهای ایالتی به وجود آمده، بار دیگر این برنامه به اجرا گذاشته شده است.

به گفته دنیل گشویند، مدیر ارشد اجرایی شورای صنعت گردشگری کوئینزلند، حدود ۴ هزار فرصت شغلی در صنعت گردشگری و میهمان‌پذیری این ایالت همچنان خالی است.

وی افزود: حتی پیش از دوره همه‌گیری نیز با کمبود نیروی انسانی روبه‌رو بودیم؛اما حالا که گردشگری محلی دوباره جان گرفته، این کمبود بیش از پیش احساس می‌شود.

گشویند گفت که تا کنون ۱۵۰۰ نفر برای دریافت این فرصت‌های شغلی درخواست داده‌اند و پیش‌بینی می‌شود با گشایش مرزهای ایالت در ماه دسامبر، این تعداد افزایش بیابد.

اگر به «کار در بهشت» و استفاده از این فرصت علاقه‌مندید، برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به این آدرس (https://www.workinparadise.initiatives.qld.gov.au/) مراجعه کنید.

 

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه