وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » چقدر پول برای احساس ثروتمندی در استرالیا نیاز است؟

تاریخ انتشار : 1401/10/04 - 9:45

چقدر پول برای احساس ثروتمندی در استرالیا نیاز است؟

صدای استرالیا - نظرسنجی انجام شده توسط وبسایت فایندر از بیش از هزار نفر، میزان پولی را که یک استرالیایی نیاز دارد تا احساس ثروتمندی کند، مشخص کرد.


صدای استرالیا – نظرسنجی انجام شده توسط وبسایت فایندر از بیش از هزار نفر، میزان پولی را که یک استرالیایی نیاز دارد تا احساس ثروتمندی کند، مشخص کرد.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که نسل Z شامل افرادی که بین ۱۰ تا ۲۵ سال سن دارند، نسبت به سایر نسل‌ها بیشترین میزان پول را برای احساس ثروتمند بودن نیاز دارند. برای جوان‌ترین نسل، ۴۲۸ هزار و ۴۷۴ دلار نیاز است تا خود را ثروتمند بدانند. براساس اعلام اداره آمار استرالیا، این رقم بیش از شش برابر بیشتر از متوسط درآمد شخصی ۵۲ هزار و ۳۳۸ دلار است.

در همین حال، نسل هزاره (Millennials) با ۳۴۵ هزار و ۷۸۵ دلار، در رتبه دوم قرار گرفت. نسل X (در سنین ۴۰ و ۵۰ سالگی) هم کمترین رقم را با ۲۹۴ هزار و ۷۰۵ دلار به خود اختصاص داد و این رقم را برای حفظ وضعیت یک فرد به عنوان ثروتمند ضروری دانست.

بیبی بومرها (Baby Boomers) هم فکر می‌کردند که ۳۰۶ هزار و ۵۰۵ دلار کافی است تا به جمع ثروتمندان ملحق شوند.

همین نظرسنجی نشان داد که استرالیایی‌ها در سال جاری و در بحبوحه بحران هزینه‌های زندگی بطور متوسط ۶۴۵ دلار در ماه پس‌انداز کردند و ۳۰ هزار و ۷۴۵ دلار پس‌انداز مستقیم دارند.

منبع: نیوز دات کام


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه