وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024
» اجتماعی » پیش بینی بارش برف در مناطق کوهستانی استرالیا

تاریخ انتشار : 1398/03/05 - 13:01

پیش بینی بارش برف در مناطق کوهستانی استرالیا

صدای استرالیا-به ساکنان مناطق جنوب شرقی استرالیا در مورد اینکه با هوای سرد و زمستانی مواجه خواهند شد هشدار داده […]

پیش بینی بارش برف در مناطق کوهستانی استرالیا

صدای استرالیا-به ساکنان مناطق جنوب شرقی استرالیا در مورد اینکه با هوای سرد و زمستانی مواجه خواهند شد هشدار داده شده است.

حرکت مجموعه ای از جبهه هوای سرد از جنوب به سمت استرالیا موجب سرد شدن هوا در جنوب شرقی استرالیا شده و با خود بادهای شدید و رگبار را به همراه می آورند.

این شرایط اولین تحولات از چهار جبهه هوای سردی است که در مسیر جنوب شرقی استرالیا قرار دارند و از قطب جنوب عازم این منطقه شده اند.

بر اساس اطلاعات موجود ساکنان مناطق جنوب شرقی استرالیا از امروز تا پنجشنبه منتظر هوای سرد و زمستانی باشند.

«گرائیم بریتین» که یک هواشناس است در این رابطه به دیلی میل گفت: در اواسط هفته آتی جنوب استرالیا، ویکتوریا، نیوسات ولز، و جنوب کوئیزلند میزبان هوای سرد خواهند بود.

به گفته وی، افزایش فعالیت جبهه هوای سردی که در ابتدا به جنوب شرقی استرالیا می رسد، موجب خواهد شد تا دمای هوا در این منطقه تا حد قابل توجهی پائین آمده و برخی از مناطق سرمای ویژه ای را تجربه کنند.

ساکنان سواحل سیدنی نیز در مقایسه با سایر مناطق این شهر در روزهای یکشنبه و دوشنبه به مراتب هوای سردتری را تجربه خواهند کرد در حالیکه مردم ملبورن شاهد سرد شدن تدریجی هوا در روز شنبه خواهند بود.

در آدلاید هم مردم با سرد شدن تدریجی هوا مواجه خواهند بود هر چند که در هفته آینده هوای این شهر نیز سرد شده و به مراتب از این هفته سردتر می شود.

علاوه بر هوای سرد، ساکنان جنوب شرقی استرالیا با مواردی همچون رگبارها، تندبادها، و بادهای ویرانگر مواجه خواهند بود.

به گفته گرائیم بریتین، در مناطق کوهستانی استرالیا نیز بارش برف پیش بینی می شود که این بارش برف با وزش بادهای تند همراه خواهد بود.

برهمین اساس هوای سردی که بعد از جبهه اول قرار دارد موجب بارش زیاد برف در منطقه تاسمانی می شود. بارش برف در مناطق کوهستانی و تاسمانی از عصر امروز آغاز و تا یکشبنه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه