وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » پس از ۲۹ سال؛ شواهد تازه‌ای درباره معمای ناپدید شدن مدل استرالیایی پیدا شد

تاریخ انتشار : 1402/06/27 - 5:12

پس از ۲۹ سال؛ شواهد تازه‌ای درباره معمای ناپدید شدن مدل استرالیایی پیدا شد

صدای استرالیا- پلیس اعلام کرد که تحقیقات تازه‌ای را درباره ناپدید شدن ریول بالمن آغاز کرده و قصد دارد از مردی که هویت‌اش اعلام نشده، بازجویی کند.


صدای استرالیا- پلیس اعلام کرد که تحقیقات تازه‌ای را درباره ناپدید شدن ریول بالمن آغاز کرده و قصد دارد از مردی که هویت‌اش اعلام نشده، بازجویی کند.

رییس سابق ریول بالمن مدعی شده شواهد تازه‌ای در اختیار دارد که می‌تواند پرونده ۲۹ ساله گم شدن این مدل استرالیایی را ببندد.

ریول بالمن ۲۲ ساله در روز ۵ نوامبر سال ۱۹۹۴ در منطقه کینگزفورد سیدنی ناپدید شد. کیف آرایش، دسته کلید و یک لنگه کفش این رقصنده و مدل استرالیایی در نزدیکی خیابان اینسلی پیدا شد.

عصر همان روز پلیس ریول را گم شده گزارش کرد و از آن پس اثری از او به دست نیامده است.

تحقیقات رسمی پزشکی قانونی در سال ۱۹۹۹ به این نتیجه رسید که بالمن به دست فرد یا افرادی ناشناس به قتل رسیده و پرونده او به واحد جنایات قتل حل نشده ارجاع شد.

پلیس در سال ۲۰۲۱ و پس از گزارش فردی ناشناس، فرد جدیدی را یافت که معتقد بود با این پرونده در ارتباط است و از عموم مردم خواسته شد در صورت داشتن اطلاعاتی که به حل این پرونده کمک کند، با پلیس تماس بگیرند.

حالا اطلاعات جدید، به همراه سایر اکتشافات ناشی از تحقیقات پلیس، موجب شد که این پرونده مجددا گشوده شود و قرار است قاضی پزشکی قانونی در فوریه سال آینده، مجددا مدارک و شواهد را بررسی کند.

ریول بالمن شش هفته قبل از ناپدید شدن به عنوان ارایه دهنده خدمات جنسی به آژانس جین کینگ و همسرش زوران استانویویچ پیوسته بود و در شب حادثه نیز مشغول همین کار بود.

خانم کینگ ادعا می‌کند که اطلاعات جدیدی در اختیار دارد. او مدعی است که بالمن در آن شب قرار بود با دوستان صرب استانویویچ باشد.

البته استانویویچ مردی نیست که پلیس قصد شناسایی او را دارد و تحقیقاتی هم درباره او در حال انجام نیست.

به گفته کینگ، در آن شب برای بالمن با مرد دیگری نیز قرار ملاقات ترتیب داده شده و این فرد، روز بعد، استرالیا را به مقصد تایلند ترک کرده است.

این زن افزود: زوران از طریق آژانس مسافرتی که همیشه با آن کار می‌کردیم، بلیتی برای آن مشتری تهیه کرد تا روز بعد استرالیا را ترک کند.

تمرکز تحقیقات اولیه پلیس روی گاوین سامر، آخرین مشتری ریول بالمن بود. سامر هرگونه دخالت در این ماجرا را رد کرد و مدعی شد که بالمن را پس از قرارشان در نزدیکی میخانه‌ای در همان حوالی پیاده کرده است.

سامر هرگز متهم نشد. جین کینگ نیز مدعی است که مدارکی در اختیار دارد که نشان می‌دهد سامر در این پرونده نقشی نداشته است.

پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در مورد ناپدید شدن ریول بالمن دارد خواسته است که با واحد Crime Stoppers تماس بگیرد.

یک میلیون دلار جایزه برای این پرونده تعیین شده است.

منبع: شبکه خبری نیوز


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه