وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اخبار » پرداخت ۲ میلیون دلار به خانواده کلیو اسمیت برای مصاحبه تلویزیونی اختصاصی

تاریخ انتشار : 1400/11/01 - 9:28

پرداخت ۲ میلیون دلار به خانواده کلیو اسمیت برای مصاحبه تلویزیونی اختصاصی

صدای استرالیا– شبکه Nine اعلام کرده که نزدیک به ۲ میلیون دلار برای مصاحبه با خانواده کلیو اسمیت خواهد پرداخت؛ […]

پرداخت 2 میلیون دلار به خانواده کلیو اسمیت برای مصاحبه تلویزیونی اختصاصی

صدای استرالیا– شبکه Nine اعلام کرده که نزدیک به ۲ میلیون دلار برای مصاحبه با خانواده کلیو اسمیت خواهد پرداخت؛ رقمی که یکی از بزرگ‌ترین پرداختی‌ها در تاریخ تلویزیون استرالیا محسوب می‌شود.

کلیو اسمیت ۴ ساله، همان دختری بود که در روز ۱۶ اکتبر سال گذشته، در حالی که به همراه خانواده‌اش در محوطه کمپ کوبا بلوهلز در ساحل شمال غربی استرالیای غربی چادر زده بودند، ناپدید شد و کیسه خوابش هم یافته نشد؛ هرچند که زیپ چادرش، تا حدی که بالاتر است دسترس او بود، بالا کشیده شده بود و پلیس را به این نتیجه رساند که او را دزدیده‌اند.

پس از ۱۸ روز جست‌وجو، این دختر بچه، تنها ولی بدون آسیب جسمی، زندانی شده در خانه‌ای در کارنارون، در فاصله ۵۰ دقیقه‌ای محلی که خانواده‌اش کمپ کرده بودند، پیدا شد.

ترنس دارل کلی ۳۶ ساله، در پی این رویداد به اتهام دزدیدن کلیو بازداشت شد و قرار است در ماه جاری در دادگاه حاضر شود.

روز پنج‌شنبه، شبکه nine که نخستین بار این خبر را منتشر کرده بود، اعلام کرد که قرارداد مصاحبه اختصاصی با خانواده کلیو را منعقد کرده است.

شنیده‌ها حاکی است که این قرارداد نزدیک به دو میلیون دلار ارزش دارد که آن را به یکی از بالاترین مبالغ پرداخت شده برای مصاحبه‌های تلویزیونی تبدیل می‌کند. البته شبکه تلویزیونی مذکور از اعلام رقم دقیق این قرارداد سر باز زده است.

رکورد قبلی، مربوط به پرداختی‌های یک میلیون دلاری به تد راسل و برنت وب، دو کارگر معدن بود که به مدت دو هفته در معدن بیکنس‌فیلد در تاسمانی، گیر افتاده بودند. مورد دیگر نیز، مبلغی است که به نجات یافتگان در ماجرای گروگانگیری کافه لیندت سیدنی پرداخت شد اما مبلغ آن افشا نشده است.

 

منبع: سیدنی مورنینگ هرالدز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه