وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » پاداش برای کارکنان بخش دولتی و عمومی در استرالیای غربی

تاریخ انتشار : 1401/05/11 - 7:20

پاداش برای کارکنان بخش دولتی و عمومی در استرالیای غربی

صدای استرالیا– به منظور محافظت از معلمان، پرستاران، افسران پلیس، نظافتچی‌ها و کارکنان خدمات دولتی در استرالیای غربی در برابر […]

کرونای جهش یافته انگلیس وارد خاک استرالیا شد

صدای استرالیا– به منظور محافظت از معلمان، پرستاران، افسران پلیس، نظافتچی‌ها و کارکنان خدمات دولتی در استرالیای غربی در برابر تورم فزاینده،شش درصد افزایش حقوق به آنها تعلق می‌گیرد.

دولت استرالیای غربی اعلام کرده است که در دو سال آینده، در هر سال سه درصد حقوق ۱۵۰ هزار نفر کارکنان بخش عمومی و دولتی را افزایش می‌دهد و علاوه بر آن، ۲۵۰۰ دلار تشویقی استخدام را نیز به آنان می‌پردازد.

مارک مک‌گوان، نخست وزیر استرالیای غربی گفت که این اقدام در واکنش به فشارهای هزینه‌های زندگی صورت می‌گیرد و ۶۳۴ میلیون دلار در چهار سال آینده به بودجه این ایالت هزینه تحمیل می‌کند.

این تغییرات بلافاصله برای کارکنانی که پیشنهاد استخدام قبلی دولت این ایالت را پذیرفته‌اند، از جمله معلمان و پزشکان بیمارستان اعمال می‌شود.

کارکنان با حقوق کمتر، شاهد افزایش بیشتری از طریق پاداش استخدام خواهند بود. برای مثال یک دستیار مراقب از بیمار که سالانه ۵۵ هزار دلار حقوق دارد، در سال اول اجرای این طرح شاهد ۷٫۵ درصد افزایش موثر حقوق‌اش خواهد بود.

بر اساس داده‌های اداره آمار استرالیا که هفته گذشته منتشر شد، شاخص قیمت مصرف کننده پرث در سه ماهه ژوئن ۱٫۷ درصد افزایش یافت. نرخ تورم سالانه پایتخت استرالیای غربی نیز بسیار بالاتر از میانگین ملی به ۷٫۴ درصد رسید.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه